  • 1. Data: 2012-08-22 13:10:22
    Temat: Rura z woda opadowa - zabezpieczenie w podjezdzie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    W poprzek podjazdu do garazu przebiega mi rura odprawadzajaca do zbiornika
    deszczowke z rynien. Jakby nie przymierzac, bedzie najwyzej 35-40 cm pod
    poziomem nawierzchni z zageszczonego tlucznia.

    Bedzie pekac? Moj najciezszy samochod wazy 1,5 tony. Rura kanalizacyjna,
    160x4 zewnetrzna.

    Mozna to jakos dodatkowo zabezpieczyc?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-08-22 13:56:08
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Bedzie pekac? Moj najciezszy samochod wazy 1,5 tony. Rura kanalizacyjna,
    > 160x4 zewnetrzna.

    > Mozna to jakos dodatkowo zabezpieczyc?

    Można, ale po co :-)
    Taki nacisk dla rury to żaden problem ważne tylko by nie był punktowy, czyli
    rura musi leżeć w zagęszczonym pisaku nie może się stykać z ostrymi
    kawałkami tłucznia.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2012-08-23 19:26:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Aug 2012 13:56:08 +0200, Ergie napisał(a):

    > Można, ale po co :-)
    > Taki nacisk dla rury to żaden problem ważne tylko by nie był punktowy, czyli
    > rura musi leżeć w zagęszczonym pisaku nie może się stykać z ostrymi
    > kawałkami tłucznia.

    No wlasnie o to chodzilo - czy trzeba :) Dzieki. Tak na chlopski rozum mi
    sie zdawalo, ze wytrzyma.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał