  • 1. Data: 2012-08-21 21:53:20
    Temat: Odbiór domu
    Od: "vitek" <v...@s...pl>

    Dziś byłem złożyć w PINB dokumenty do odbioru domu. Pan z PINB przyjął ode
    mnie:
    - oświadczenie kierownika o zakończeniu, wykonania wszystkiego zgodnie ze
    sztuką itp.
    - wniosek o zakończenie budowy;
    - certyfikat energetyczny;
    - kopie protokołów odbiorczych (woda, prąd, gaz, kanalizacja);

    No i pan zerknął tylko na dziennik budowy, ale go nie wziął - a chyba
    powinien??
    Dziwna sprawa dla mnie jako amatora, ale czemu facet nie wziął ode mnie
    dziennika budowy?

    Czy poza powyższymi odwiedzinami PINB muszę jeszcze gdziekolwiek złożyć
    jakieś papiery?
    Czy po 21 dniach i ewentualnym otrzymaniu decyzji, że dom odebrany itp.
    muszę jeszcze tylko złożyć wniosek do urzędu miasta o nadanie numeru
    budynku?

  • 2. Data: 2012-08-21 21:54:11
    Temat: Re: Odbiór domu
    Od: "vitek" <v...@s...pl>

    Aha no i oczywiście jeszcze do zestawu była inwentaryzacja powykonawcza.

  • 3. Data: 2012-08-21 22:36:27
    Od: "mihal" <f...@s...rt>

    > muszę jeszcze tylko złożyć wniosek do urzędu miasta o nadanie numeru
    > budynku?

    Ja np. złożyłem wniosek o nadanie nr budynku przed odbiorem i nadali mi.
    Budowa jeszcze trwa.

  • 4. Data: 2012-08-22 00:00:10
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "mihal" <f...@s...rt> wrote in message news:k10rhq$9ok$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja np. złożyłem wniosek o nadanie nr budynku przed odbiorem i nadali mi.
    > Budowa jeszcze trwa.

    U mnie był numer jak wydali warunki zabudowy.

    Pamiętam, że musiałem załączać jeszcze

    1. Protokół elektryka z uprawnieniami kierownika budowy w branży
    elektrycznej
    2. Protokół hydraulikaz uprawnieniami kierownika budowy w branży
    hydraulicznej

    Obaj musieli dołączyć ksera uprawnień.

  • 5. Data: 2012-08-22 07:13:36
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

> [...]
    > elektrycznej
    > 2. Protokół hydraulikaz uprawnieniami kierownika budowy w branży

    Wiec to chyba zależy od gminy. U mnie wystarczyło wypelnic wniosek bez
    zadnych załączników.

  • 6. Data: 2012-08-22 15:26:54
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Użytkownik "vitek" <v...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy po 21 dniach i ewentualnym otrzymaniu decyzji, że dom odebrany itp.
    > muszę jeszcze tylko złożyć wniosek do urzędu miasta o nadanie numeru

    Popatrz na 1 swoje zdanie w wyliczaniu dokumentów i pomyśl co takie
    oświadczenie znaczy w państwie demokratycznym a co w ulubionym jak widać
    systemie totalitarnym, gdzie wszystko należy wielokrotnie skontrolować.
    Z drugiej strony czy naprawdę ci zależy aby urzędnik znalazł w dzienniku
    jakiś błąd formalny?

    t-1

  • 7. Data: 2012-08-22 15:52:52
    Od: "vitek" <v...@s...pl>

    No wiesz - jest lista dokumentów którze trzeba złożyć i oddałem co potrzeba.
    Dziennik też był na liście dokumentów, ale Pan tylko spojrzał na ostatnią
    stronę i oddał. Nie zależy mi na biurokracji i sprawdzaniu po 10x
    czegokolwiek. Zależy mi na skompletowaniu i oddaniu wszystkiego tak jak
    sobie życzą. Bo z pozwoleniem na budowę musiałem chodzić tam 3x donosić co
    chwile coś nowego. Więc chcę dać co chcą i mieć spokój, a nie znowu iść tam
    ponownie oddać dodatkowe dokumenty i przedłużać postępowanie odbioru domu o
    kolejne tygodnie.

  • 8. Data: 2012-08-23 01:47:56
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "mihal" <j...@w...pk> wrote in message news:k11pq1$e68$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiec to chyba zależy od gminy. U mnie wystarczyło wypelnic wniosek bez
    > zadnych załączników.

    U mnie chcieli właśnie tego. Ale chyba od ręki wydali papiery, chyba na
    poczekaniu odbyło sie to :-)

  • 9. Data: 2012-08-28 08:35:49
    Od: Marek <m...@g...pl>

> [...]
    > Czy po 21 dniach i ewentualnym otrzymaniu decyzji, że dom odebrany itp.
    > muszę jeszcze tylko złożyć wniosek do urzędu miasta o nadanie numeru

    Mozesz napisac jak zalatwiales papiery z PSP, PIP, PISu itp?
    Czy wystarczy do nich napisac pismo, czy lepiej pojsc ze wszystkimi
    odbiorami, kwitami osobiscie?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z