    From: "vitek" <v...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Odbiór domu
    Date: Tue, 21 Aug 2012 21:53:20 +0200

    Dziś byłem złożyć w PINB dokumenty do odbioru domu. Pan z PINB przyjął ode
    mnie:
    - oświadczenie kierownika o zakończeniu, wykonania wszystkiego zgodnie ze
    sztuką itp.
    - wniosek o zakończenie budowy;
    - certyfikat energetyczny;
    - kopie protokołów odbiorczych (woda, prąd, gaz, kanalizacja);

    No i pan zerknął tylko na dziennik budowy, ale go nie wziął - a chyba
    powinien??
    Dziwna sprawa dla mnie jako amatora, ale czemu facet nie wziął ode mnie
    dziennika budowy?

    Czy poza powyższymi odwiedzinami PINB muszę jeszcze gdziekolwiek złożyć
    jakieś papiery?
    Czy po 21 dniach i ewentualnym otrzymaniu decyzji, że dom odebrany itp.
    muszę jeszcze tylko złożyć wniosek do urzędu miasta o nadanie numeru
    budynku?