    From: dddddd <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Którą drabinę wybrać?
    Date: Sun, 26 Aug 2012 11:47:04 +0200

    W dniu 2012-08-26 09:46, Ghost pisze:

    > Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości

    ause-na-schody-i2583124183.html

    > Ja mam 3x9 krause i jest na schody. W castoramie nie wssystkie krause sa
    > na schody, trzeba uwazac. U mnie eis ta drabina sprawdza, nie jest
    > ciezka, ale twoja bylaby dluzsza.

    ja mam 3x7, 3x9 i 3x11 Krause i nie są na schody (ale kupowane 3 i
    więcej lat temu). Ogólnie jestem zadowolony, przy dłuższej eksploatacji
    trzeba sprawdzać zaczepy dolne trzeciej części - są zanitowane i po
    czasie potrafią się urwać...
    Nie wiem jak krause ustawia się na schodach, mam jakieś tanie badziewie
    na schody i praktycznie go nie używam - chyba że muszę, bo rozstawianie
    jest strasznie wkur...denerwujące.
    Ogólnie 3x11 stabilna i na tyle lekka że można ją samemu
    przenosić/rozstawiać. Używam jej w firmie (3x11 sporadycznie, często 3x7
    i 3x9) i jestem zadowolony, ale znajomy po fikołku spowodowanym urwanym
    zaczepem kupuje już tylko z linii profesjonalnej - tyle że one są dużo
    cięższe, mi by to przeszkadzało, wolę przed każdym wejściem sprawdzać
    stan zaczepu....

    Lukasz

    Lukasz