    From: "LUKAS" <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: które piętro...
    Date: Thu, 13 Jan 2011 16:18:33 +0100

    Witam

    Temat nie do konca zwiazany z grupa, ale wielu z Was mialo pewnie podobne
    dylematy w zyciu, wiec zapytam...

    Chce kupic mieszkanie na dosc kameralnym osiedlu, bo 3 bloki w kształcie
    podkowy , parter,1,2 i poddasze. W sumie 4 klatki, w 2 jest winda. No i mam
    dylemat czy brac na 1 czy na 2 pietrze, poddasze i parter odpadaja... Chce
    od storny parku gdzie jest cisza, tylko nie wiem czy latem jak zaczna
    swiergotac ptaszki to nie bedzie to wada :(

    W klatce gdzie chce kupic jest winda, ale akurat po drugiej stronie schodow
    przy ktorych jest wejscie do mieszkania, wiec hasalowac nie bedzie. A chce w
    klatce z winda, poniewaz schodzi ona na minus 1 do hali garazowej, natomiast
    w klatce obok, gdzie windy nie ma jest fajniej bo tylko 3 mieszkania( w tej
    gdzie winda 6 mieszkan w dlugim korytarzu), ale z kolei schody na minus
    jeden nie zaprojektowali....i wychodzic z bloku i isc 40 metrow do wejscia
    do hali to dla mnie nieporozumienie...

    Druga sprawa to balkony , na 2 pietrze jest nie zadaszony , cos jak taras,
    wiec zima sniegu nasypie od cholery, przy odwilzy bloto itp. , jesienia
    liscie itp. niby mozna sprzatnac, ale tak to wszystko mozna... , latem za to
    mozna polozyc lezak i opalac sie :-) . Na i pietrze tez niby nasypie, ale
    mniej i jest zadaszenie.

    No i nie wiem co robic... Ogolnie wydaje mi sie , ze mieszkania na I pietrze
    sa bardziej atrakcyjne w sensie ew. pozniejszej odsprzedazy..., a to biore
    tez pod uwage bo jestem kawalerem. Ale moze sie myle..., moze 2 pietro jest
    lepsze? Myslalem tez aby kupic 2 i poddasze, ale ceny maja z kosmosu, za
    metr to samo co na 1 czy 2 pietrze...Poza tym po co mi ponad 100 m..., jzu
    lepiej dom postawic za ttle pieniedzy...

    Prosze wypowiedzcie sie co lepiej kupic....