  • 1. Data: 2014-09-09 13:56:28
    Temat: nożyce do żywopłotu
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam,

    polećcie jakieś nożyce do żywopłotu - czego używacie?
    Mam jedną stronę z pęcheznicy (60m) drugą z buka (60m).

    Wszystko na razie małe - max 50cm nad ziemią.

    Recznie mi się nie chce jechać.

    Chciałbym kupić elektryczne np. STIGE.
    Budżet do 400zł ale im taniej tym lepiej.

    W sumie za ta kase już sa najtańsze spalinowe no ale nie wiem.

    Słyszałem też pozytywne opinie o GRIZZLY (czy jakoś tak) - cena na plus bo kosztują
    1xx zł.

    Jakich używacie u siebie?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-09-09 14:15:54
    Temat: Re: nożyce do żywopłotu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 września 2014 13:56:28 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Jakich używacie u siebie?
    Bodajże florabest z Lidla. Cena chyba poniżej 200zł. Mam ok 30mb berberysa i z 60mb
    ałyczy. Trzeci sezon już dają radę.

  • 3. Data: 2014-09-09 17:30:02
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    ps.com...

    > Bodajże florabest z Lidla. Cena chyba poniżej 200zł. Mam ok 30mb
    > berberysa i z 60mb ałyczy. Trzeci sezon już dają radę.

    Hejka. Tak, elektryczne nożyce do cięcia żywopłotu 600W firmy Florabest.
    Ostatnio kupiłem w Lidlu w promocji za 149 zł.
    Pozdrawiam okazyjnie Ja...cki

  • 4. Data: 2014-09-09 18:55:25
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Bodajże florabest z Lidla.cki

    wiem, wiem - miałem je na oku ale zanim wybrałem się do Lidla
    już nie było ani sztuki (odwiedzałem ze 4 sklepy)

    uciu

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.