    From: "MK" <x...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: prace zimowe ?
    Date: Tue, 10 Nov 2009 20:30:01 +0100

    Mam kilka pytan:

    1. Czy mozna jeszcze, o tej porze, ocieplac chate styropianem. Chodzi mi o
    to czy jak dam klej+siatka to nie popeka mi to przez zime. Ogolnie to pytam
    dlatego ze znalazlem ekipe i na teraz ma ona czas a na wiosne maja juz
    terminy.

    2. czy moze byc najpierw podlogowka i jastrych a potem tynki? Chce tynki
    cem-wapienne recznie wykonane a poki co nie mam wykonawcy. A i kable w
    polowie ;) A jesli bede mial mial ogrzewanie to, jak znajde bedzie mogl
    machac zima ... Na czas tynkowania zabezpieczone folia lub czyms podobnym

    3. Czy ocieplenie poddasza pianka poliuretanowa bedzie dobre od strony
    technologicznej. Czy tam w necie ze ma najlepszy wspoczynnik, trwalosc jak
    i inne parametry tez lepsze od welny czy styro. Natomiast jedynym
    "mankamentem" jest wyzsza cena.

    4 wavin termpower. przedstawil mi wycene 24kpln na wykonanie calej
    podlogowki z materialem. Podlogowka na calej powierzchni 220m2 Dom z
    poddaszem. Komplet bez pieca. w ofercie zawarte sa wszelakie rozdzielacze,
    szafki, pompo-mieszacze, ruara pex/al/pe-rt, panele xps3cm, dylatacja,
    dodatki do betonu (cokolwiek to ma znaczyc) i Automatyka sterująca
    bezprzewodowa robocizna i 10 letnia gwarancja. cena wydaje mi sie atrakcyjna
    ale kompletnie sie na tym nie znam ... Co wy na to?

    bede wdzieczny za sugestie.