  • 1. Data: 2009-09-28 06:30:58
    Temat: schnące tuje
    Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam w ogrodzie tuje sszmaragdowe. Zauważyłem na jednej schnące pędy więc
    podlałem kilka razy je Aliette. Teraz widzę że schną wszystkie. Polega to na
    tym że tuja żółknieje od środka. Cała uschła jest w środku jedynie na
    zewnątrz pedy są zielone yzn końcówki pędów. Jak temu zaradzić??

    Piotr Klęba

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4462
    (20090927) __________

  • 2. Data: 2009-09-28 08:40:52
    Temat: Re: schnące tuje
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Mon, 28 Sep 2009, toolpusher wrote:

> [...]
    > tym że tuja żółknieje od środka. Cała uschła jest w środku jedynie na
    > zewnątrz pedy są zielone yzn końcówki pędów. Jak temu zaradzić??

    Nie martw się. Płacisz cenę za wprowadzenie do środowiska mutantów
    nieprzystosowanych do życia w naturze.
    Nie marzysz chyba o tym tylko, żeby do końca życia latać z opryskiwaczem i
    walczyć o ich życie. Nie rób nic. Te zginą a na ich miejsce zacznij
    już ukorzeniać sadzonki pobrane z dorosłych okazów, które na pewno gdzieś
    w okolicy rosną i radzą sobie bez chemi.

    D.P.

  • 3. Data: 2009-09-28 09:48:54
    Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl>

    Ale te tuje mają już po kilka lat i 2-3m wysokości.

  • 4. Data: 2009-09-28 10:01:23
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Mon, 28 Sep 2009, toolpusher wrote:

    > Ale te tuje mają już po kilka lat i 2-3m wysokości.

    Łączę się z Tobą w żalu.

    D.P.

  • 5. Data: 2009-09-28 13:20:23
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0909281158490.24526@dimed.uhc.com
    .pl
    Użytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisał(a):

    > Łączę się z Tobą w żalu.

    Hejka. Tu się nie ma co łączyć, tu trzeba podlewać. Tego lata wszystko
    więdnie bądź usycha z pragnienia deszczu. :-(
    Pozdrawiam suszowo Ja...cki

  • 6. Data: 2009-09-28 15:47:59
    Od: "Cecylia" <c...@o...pl>

    Nie wystarczy lać wodę pod tuje, ale trzeba - i to dużo lać na tuje.
    Pozdr.C.

  • 7. Data: 2009-09-28 18:22:02
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    toolpusher wrote:
    > Ale te tuje mają już po kilka lat i 2-3m wysokości.

    nadadzą się na car-wash?
    tu kolega jeden pytał....
    ;)

    moon

  • 8. Data: 2009-09-28 19:54:36
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:h9qlrr$9ot$1@news.onet.pl Cecylia
    <c...@o...pl> napisał(a):

    > Nie wystarczy lać wodę pod tuje, ale trzeba - i to dużo lać na tuje.

    Hejka. Z góry?
    Pozdrawiam wertykalnie Ja...cki
    PS Cecylio, tnij posty i odpowiadaj pod cytowanym tekstem. :-)

  • 9. Data: 2009-09-28 23:01:56
    Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl>

    > Nie wystarczy lać wodę pod tuje, ale trzeba - i to dużo lać na tuje.
    > Pozdr.C.

    Ale czym? Mam nadziej że nie jak kolega z pierwszego postu bo on leje grubym
    siurem. Ale to tujom chyba nie pomoże bo mają 2-3m wysokości :) I kolega
    darekp nie dostanie do czubka.

    Piotr Klęba

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4465
    (20090928) __________

  • 10. Data: 2009-09-29 06:00:02
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Tue, 29 Sep 2009, toolpusher wrote:

    > Ale czym? Mam nadziej że nie jak kolega z pierwszego postu bo on leje grubym
    > siurem. Ale to tujom chyba nie pomoże bo mają 2-3m wysokości :) I kolega
    > darekp nie dostanie do czubka.

    To nie tak miało być.
    U mnie tuje nie schną. Nie podlewam, raz w roku nawożę.
    Sadzonki sam ukorzeniałem, kiedy jeszcze nawet nie miałem działki.

    D.P.