  • Data: 2019-01-16 08:36:04
    Temat: schody / panele
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    co pod panale podłogowe - zawsze padała nazwa pianomat
    o to chodzi?
    https://allegro.pl/oferta/podklad-pianomat-plus-szar
    y-3mm-pod-ogrzewanie-6648296648

    rozczula mnie opis - na jednymm oddechu koleś napisał
    "idealny pod ogrzewanie podłogowe" i "ma też bardzo dobre właściwości izolacji
    cieplnej"

    moze by sie zdecydował :/

    sprawa druga - schody wewnętrzne. Musze zrobic schody na pietro które dopiero
    kiedyśtam będzie wykańczane. Jesli zrobię porządne docelowe to obawiam sie ze sie
    zniszczą gdy fachowcy będą tam łazić. Ale z drugiej strony będą widoczne od srodka
    użytkowanego juz mieszkania, to nie moze wyglądać nędzie, myślałem o osb ale to
    własnie jest słaby wygląd. Pomysły?

    b.