  • Data: 2017-07-31 16:55:31
    Temat: szafka pomiarowa Tauron - warunki przyłączenia
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem pisemko stanowiące warunki przyłączenia Tauronu.
    Jest takie zdanie: Wnioskodawca zabuduje na elewacji istniejącego budynku
    szafkę pomiarową, spełniająca unifikacyjne wymagania Tauron.

    Czy ktos z Szanownego Grona może mi podać przykład takiej szafki na licznik
    trój - fazowy? Znalazłem jakaś szafkę, potężną jak do fabryki za 630 pln a
    to mały domek jest.