  • 1. Data: 2017-07-31 16:55:31
    Temat: szafka pomiarowa Tauron - warunki przyłączenia
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    Dostałem pisemko stanowiące warunki przyłączenia Tauronu.
    Jest takie zdanie: Wnioskodawca zabuduje na elewacji istniejącego budynku
    szafkę pomiarową, spełniająca unifikacyjne wymagania Tauron.

    Czy ktos z Szanownego Grona może mi podać przykład takiej szafki na licznik
    trój - fazowy? Znalazłem jakaś szafkę, potężną jak do fabryki za 630 pln a
    to mały domek jest.

  • 2. Data: 2017-07-31 21:41:02
    Od: Budyń <b...@g...com>

    A do jakiej grupy taryfowej cie zaliczyli?
    Tak naprawdę oni powinni szafkę dać

  • 3. Data: 2017-07-31 22:28:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 21:41:04 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > A do jakiej grupy taryfowej cie zaliczyli?
    > Tak naprawdę oni powinni szafkę dać
    "Na elewacji istniejącego budynku" czyli pewnie zmiane jakąs robi a nie nowy dom
    Jak likwidowałem przyłącze napowietrzne i licznik z domu na granice działki wywalałem
    to tez musiałem sam szafkę sfinansować

  • 4. Data: 2017-07-31 22:50:16
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    V grupa przyłączeniowa.
    tak, robię zmianę czyli zwiększam moc przyłączeniową.