    From: "PISior" <A...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: taras na dachu
    Date: Sat, 17 May 2014 19:26:59 +0200

    Mam płaski dach który chcę przerobić na taras. Obecnie dach jest pokryty
    blachą a chcę położyć płytki i dać barierki. Macie jakieś rady? Najbardziej
    się głowię co zrobić żeby woda z tarasu nie spływała po ścianach. Obecnie są
    tam obróbki blacharskie i rynna, ale jak to usunę i położę płytki to jak
    rozwiązać kwestię odprowadzania wody deszczowej? No bo chyba nie dam obróbki
    blacharskiej nad, czy pod płytę?