  • 1. Data: 2014-05-17 19:26:59
    Temat: taras na dachu
    Od: "PISior" <A...@p...onet.pl>

    Mam płaski dach który chcę przerobić na taras. Obecnie dach jest pokryty
    blachą a chcę położyć płytki i dać barierki. Macie jakieś rady? Najbardziej
    się głowię co zrobić żeby woda z tarasu nie spływała po ścianach. Obecnie są
    tam obróbki blacharskie i rynna, ale jak to usunę i położę płytki to jak
    rozwiązać kwestię odprowadzania wody deszczowej? No bo chyba nie dam obróbki
    blacharskiej nad, czy pod płytę?

  • 2. Data: 2014-05-18 00:54:54
    Temat: Re: taras na dachu
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "PISior" <A...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > położę płytki to jak rozwiązać kwestię odprowadzania wody deszczowej? No
    > bo chyba nie dam obróbki blacharskiej nad, czy pod płytę?

    zdjac balche
    papa 2x
    wylewka
    plytki ze spadem
    odwodnienie i wszystko
    temat dla dobrego fachowca
    jak bedziesz oszczedzal to bedzie cieklo....

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2014-05-18 12:30:59
    Od: "PISior" <A...@p...onet.pl>

    HANA" :
    > zdjac balche, papa 2x, wylewka, plytki ze spadem
    > odwodnienie i wszystko, temat dla dobrego fachowca
    > jak bedziesz oszczedzal to bedzie cieklo....
    > pozdrawiam Andrzej www.hana.com.pl

    Co rozumiesz przez to odwodnienie i jak trzeba je zrealizować?
    Obecnie ściekaniu wody na boki zapobiega obróbka blacharska, która kieruje
    ją do rynny.
    Po co ta papa i to 2x? Dach jest betonowy, więc wody nie przepuszcza.

  • 4. Data: 2014-05-18 19:10:29
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "PISior" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No bo chyba nie dam obróbki blacharskiej nad, czy pod płytę?

    Powinieneś dać nad. Na to folia w płynie albo inne uszczelnienie i dopiero
    płytki.
    Robisz to tak samo jak zwykły balkon.

    Pozdrawiam
    Ergie