  • 1. Data: 2014-05-18 00:21:16
    Temat: Przy okazji ocieplenia - jak wykonczyc poddasze z koszami?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie.

    Mam dwa kosze do ocieplenia, lacznie z ich oplytowaniem.
    O ile samo ocieplenie nie stanowi tajemnicy, o tyle samo rozmierzenie
    nie jest sprawa banalnie prosta.
    Ciekaw jestem jak Wy poradziliscie sobie z techniczna sprawa wykonczenia
    tego elementu, tj. rozmierzenie, mocowanie profili i znalezieniem punktu
    bazowego kosza.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2014-05-18 00:59:40
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ciekaw jestem jak Wy poradziliscie sobie z techniczna sprawa wykonczenia
    > tego elementu, tj. rozmierzenie, mocowanie profili i znalezieniem punktu

    ja tam rozysowuje dla chlopakow w cad 3D i nie ma problemow
    tyle ze juz w tym sezonie 2 laptop zafajdali
    fachman tzw. starej daty zrobi to majac tylko metrowke
    ale znam takich szt. jeden
    jak sam robisz to wieszaki i metoda prob i bledow
    inaczej nie da rady

    Andrzej
    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.osiedlekaskada.pl

  • 3. Data: 2014-05-18 19:03:45
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "HANA" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > fachman tzw. starej daty zrobi to majac tylko metrowke
    > ale znam takich szt. jeden
    > jak sam robisz to wieszaki i metoda prob i bledow

    Albo dwa lasery i wtedy można sobie rzucić dwie płaszczyzny. Nie jest to
    proste bo przydałyby się śruby mikrometryczne do pochylania, ale przy
    odrobinie cierpliwości wykonalne.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2014-05-18 22:50:43
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 18.05.2014 o 00:21 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

> [...]
    > Ciekaw jestem jak Wy poradziliscie sobie z techniczna sprawa wykonczenia
    > tego elementu, tj. rozmierzenie, mocowanie profili i znalezieniem punktu
    Maniek to jest w sumie proste, masz dwa wyjścia, zrobić kosz
    ostry czyli jedna krawędź lub ścięty, dwie krawędzie, z tym drugim trochę
    więcej zabawy ale są mniej ostre kanty i lepiej się póżniej używa.
    1. Na połaciach do krokwi przykręcasz wieszaki U, do nich przykręcasz
    profile CD60 prostopadle do krokwi, wystarczy po jednym na górze i na
    dole, profile przecinasz np na pół.

    2. do krokwi kosza robiusz to samo co p.1 tylko używasz odpadów profili
    tak aby były krótkie 50-60cm starczy.pamiętaj aby sobie zostawić chociaż z
    5cm luzu do krokwi aby potem wepchać tam wełnę, ustawiasz płaszczyznę
    profili aby była równoległa do krokwi.

    3. Do profili CD wkładasz profile U30 z góry na dół,utworzą one dwie
    krawędzie z góry na dół, i masz w zasadzie gotowe, trzeba teraz tylko
    profile CD poprzycinać i skręcić wszsytko razem.

    --

    Pozdr
    Janusz