    From: "miHHnik" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: tynkownia
    Date: Fri, 20 Aug 2010 18:45:18 +0200

    Witam,

    przymierzam się otynkowania domu i chciałby się dowiedzieć paru rzeczy.

    mam ścianę trójwarstwą i wg mnie nie trzeba już dawać stryropianu tylko
    siatkę na kleju i tynk. Jedna z pytanych ekip twierdzi, że spokojnie można
    dać 5cm styropianu (w środku juz mam 10cm). Wiem, że pewnie na styropianie
    prościej jest uzyskać gładką powierzchnię ale jednak ja chciałbym uniknąć
    pocenia się domu w przyszłości. Co możecie mi doradzić w tej sytuacji i czy
    rodzaj tynku ma znaczenie. Jakie tynk wybrać? Mineralny czy silikatowy czy
    silikonowy?

    będę wdzieczny za rady i sugestie.

    Michał