  • Data: 2016-09-20 10:32:43
    Temat: za wysoka parterówka
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Odebrałem projekt i...tak mi to wyszło:
    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATISHJkQj
    lyVDZ4ZTA

    Optycznie nie wygląda jak parterówka.... jest za wysoka, z za wysoką scianą kolankową
    (80 cm z wieńcem) ale nie da rady jej obniżyć przez schody do góry - muszą być drzwi
    na strychu by ciepło z dołu nie pitało do góry.

    Szukam opcji obniżenia tego budynku.

    Zona nie chce słyszeć o likwidacji schodów ( bo chce mieć suszarnie u góry i zwykły
    wyłaz odpadał :-/ a to by rozwiązało cały problem. Wiec może optycznie ją jakoś
    obniżyć?

    Czy może zapomniec o wyglądzie a cieszyć się ze dom bedzie bardziej użytezny... z
    drugiej strony taka wielka chałupa długa na 24m :-/

    uciu