    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: zabudowa piekarnika i kafelki na czyms cienkim
    Date: Mon, 1 Aug 2011 03:34:35 -0700 (PDT)

    Planuje zbudowac obudowe piekarnika. Obudowa ma byc okafelkowana.
    Kusi mnie zeby zrobic calosc po prostu z cegiel ale nie jestem
    przekonany do tego aby budowac kolejna sciane.
    Innymi slowy nie chce aby ta obudowa byla za ciezka.

    Z drugiej strony plyta gipsowa jest troche zbyt delikatna i nie wiem
    jak sobie poradzi gdy bedzie zalewana woda, zaparowywana (piekarnik
    bedzie pod plyta kuchenna).

    Czy jest jeszcze cos o czym nie pomyslalem?

    Odrzucilem murowanie z pelnych cegiel, robienie konstrukcji z
    rygipsow, plyte OSB, sklejke, plyte meblowa.

    Na placu boju zostaly mi cienkie bloczki "ytongowe" i no wlasnie, czy
    o czyms zapomnialem?

    Jak rozumiem taka wneka na piekarnik do zabudowy to zwykla wneka jak
    sobie producent piekarnika zyczy i jest raczej dosyc mocno
    standardowa. Czyli jak zrobie pod jeden piekarnik to i inny sie tam
    zmiesci?

    Gdzie poczytac jakas filozofie do takiej budowli?