    From: "Darek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: zjazd z drogi powiatowej - czy mozna bez projektu
    Date: Thu, 12 Feb 2009 09:25:51 -0000

    Witam

    Oto moja sytuacja. Mam dzialke polozona przy drodze powiatowej.
    Niedlugo bede stral sie o pozwolenie budowlane.

    Czy jest metoda unikniecia projektu zjazdu w jakis legalny sposob?

    Kiedys pomiedzy droga a dzialka był rów. Od wielu lat jest nieczynny,
    poniewaz nikt o niego nie dbal, zostal przysypany i teraz przy
    drodze zostaly tylko w niktorycvh miejscach, krotkie pozostalosci po rowie.
    W zarzadzie powiedziano mi, ze jednak moze oni kiedys zechca ten row odnowic
    przez co ja musze zakopac przepust. Ile moze mniej wiecej kosztowac
    wykonanie takiego zjazdu nie liczac warstwy wykonczenia. Czy to musi byc
    wykonane
    w jakis magiczny sposob, czy wystarczy rura, zawalic ziemia i to wszystko?

    Pzdr
    Darek