  • 61. Data: 2020-01-11 16:33:16
    Temat: Re: Absurd z segregacją śmieci - spisek?
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Ja jestem prosty
    Amerykanin.
    Zawsze możesz jakiegoś gimnazjalistę poprosić żeby Tobie wyjaśnił co do jakich
    pojemnikow wrzucać. Przedszkolak pewnie też by sobie z tym zadaniem poradził.

  • 62. Data: 2020-01-11 16:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > To problem tego co źle opisuje pojemniki.

    Dokładnie, liczył na jakas minimalna doze inteligencji...

    > Ja jestem prosty
    > Amerykanin.

    Chwali sie taki samokrytycyzm.

    > Dla mnie niesortowane to niesortowane. Jak miałoby być
    > tak jak interpretujesz to powinno być napisane "pozostałości
    > niedające się sortować pod karą grzywny".

    A duze ma dla ciebie znaczenie być moze nie w 100% niejednoznaczne
    oznaczenie wzgledem tego co rzeczywiście jest jasne, sensowne i
    oczekiwane?

    No masz racje. I co z tym zrobisz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 63. Data: 2020-01-11 17:04:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.01.2020 o 16:33, Kris pisze:

    > Amerykanin.
    > Zawsze możesz jakiegoś gimnazjalistę poprosić żeby Tobie wyjaśnił co do jakich
    pojemnikow wrzucać.

    Dobrze by było, żebyś swą słodką wiedzą komu odpowiadasz,
    dzielił się z innymi na forum publicznym, jeśli to nie jest
    prywatny mejl, który przypadkowo wysłało Ci się na p.m.b.
    Bo w wuju mnie strzyka, gdy wysyłasz mnie po prośbie do
    Ciebie. Poniał... twoja mać?!

  • 64. Data: 2020-01-11 17:16:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.01.2020 o 11:00, Marek pisze:

> [...]
    > spodem nie ma jednocześnie wzajemnych odnośników gdzie wrzucamy to co nie wrzucamy
    > a co nie występuje w innych (np. odchody)??

    Odchody też są segregowane. Psie wrzucamy tu:

    https://zapodaj.net/ef8c77d3ec52c.jpg.html

  • 65. Data: 2020-01-11 21:40:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Dobrze by było, żebyś swą >słodką wiedzą komu >odpowiadasz,
    >dzielił się z innymi na >forum publicznym

    Zawsze możesz jakiegoś gimnazjalistę poprosić o pomoc

  • 66. Data: 2020-01-12 09:04:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 11 Jan 2020 17:16:24 +0100, collie <c...@v...pl> wrote:
    > Odchody też są segregowane. Psie wrzucamy tu:
    > https://zapodaj.net/ef8c77d3ec52c.jpg.html

    A jak takixh nie ma?

    --
    Marek

  • 67. Data: 2020-01-12 09:11:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.01.2020 o 21:40, Kris pisze:

    > Zawsze możesz jakiegoś gimnazjalistę poprosić o pomoc

    Jesteś trzeci tu. Jeden baran odpowiada interlokutorowi,
    nie informując do kogo się zwraca, drugi baran odpowiada
    nad cytatem. Ty nie używając wrotki jesteś na usenetowej
    łące trzeci z kraja:

    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

  • 68. Data: 2020-01-12 09:15:26
    Od: collie <c...@v...pl>