  • 51. Data: 2023-09-25 20:06:48
    Temat: Re: Basen - pokrywa solarna
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Są zakładane szczelnie na basen.
    > Ja mam zwijak, pokrywa pływa na wodzie, łatwo się to zwija i
    > rozwija. Nie ma pierdzielenia z wiązaniem tego sznurkami, wiatr
    > jej nie rusza. Chcę aby tak zostało.

    Pokaz jak to zrobiłes do okragłego basenu bo własnie tez mysle o czyms
    takim.
    Jaka masz srednice? (moja 4,27)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 52. Data: 2023-09-25 20:06:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Nadir dobrze kombinuje - widzę na alle plandeki 210gr 6x10m za 230
    > zł. Jak by taką plandeką przykryć moją folię? - ochroniła by
    > bąbelki w foli przed słońcem, może by taka "kanapka" była 2x
    > trwalsza od tego co mam...

    Jezeli chcesz chronic babelki przed słoncem to po co kupujesz folie
    solarna? Przeciez własnie o to chodzi zeby łapała słonce i grzała
    wode...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 53. Data: 2023-09-25 20:06:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Może ktoś tu ma doświadczenie z przykryciami do basenu.
    >
    > Używam standardowych "solarnych folii bąbelkowych" do przykrywania
    > basenu (niebieskie), gramatura 200gr/m2.
    > Mimo odporności na UV wytrzymują 3-4 sezony, później się to
    > tałatajstwo kruszy, rwie itp.
    > Ma ktoś patent na coś solidniejszego?
    > Jakieś plandeki? - maty?
    >
    > TG

    Jak ci wytrzymało 3-4 sezony to i tak sie ciesz.
    Ja kupiłem bestway i jeden sezon wytrzymało. Własnie reklamuje.
    Teraz kupiłem intex i mam wrazenie ze jest lepszej jakosci.
    Ale jak za 130zł wytrzyma 2-3 sezony to nic wiecej nie oczekuje.
    Bo te lepsiejsze, o gramaturze 400 to kosztuja juz majatek (geobubble)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 54. Data: 2023-09-25 20:06:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > W Hiszpanii przy basenach ludzie mają folię, która ma gramaturę
    > jak nasza fundamentowa/kubełkowa.
    > Jest cięta z metra z rolek o gradacji szerokości co 1m.
    > Za duże aby to przywieźć.
    > Ale tam lakier na aucie po 10 latach się łuszczy a ta folia tylko
    > trochę blednie.

    Widzialem ze w tym roku ludzie zaczeli testować folie kubełkowa
    budowlana.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest