  • 1. Data: 2023-06-06 18:36:05
    Temat: Basen - pokrywa solarna
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Może ktoś tu ma doświadczenie z przykryciami do basenu.

    Używam standardowych "solarnych folii bąbelkowych" do przykrywania basenu
    (niebieskie), gramatura 200gr/m2.
    Mimo odporności na UV wytrzymują 3-4 sezony, później się to tałatajstwo
    kruszy, rwie itp.
    Ma ktoś patent na coś solidniejszego?
    Jakieś plandeki? - maty?

    TG

  • 2. Data: 2023-06-06 18:47:26
    Temat: Re: Basen - pokrywa solarna
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > basenu (niebieskie), gramatura 200gr/m2.
    > Mimo odporności na UV wytrzymują 3-4 sezony, później się to tałatajstwo

    Plandeka od TIR-a, żagiel?

  • 3. Data: 2023-06-06 19:59:56
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > basenu (niebieskie), gramatura 200gr/m2.
    > Mimo odporności na UV wytrzymują 3-4 sezony, później się to tałatajstwo

    Znajomek dach z poliwęglanu postawił/rozsuwany. 10 lat i trzyma.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2023-06-06 20:47:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2023 o 18:47 nadir <n...@h...org> pisze:

    > Plandeka od TIR-a, żagiel?

    :-)
    zapomniałem dodać, że ma pływać.

    TG

  • 5. Data: 2023-06-06 20:49:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2023 o 19:59 LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Znajomek dach z poliwęglanu postawił/rozsuwany. 10 lat i trzyma.

    W moim przypadku to ponad 40k PLN - 9,5 x 4,5m
    Na razie tyle nie wydam.
    "folia solarna" to 600 zł co 3 lata.
    Szukam czegoś tańszego.

    TG

  • 6. Data: 2023-06-06 20:59:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    > :-)
    > zapomniałem dodać, że ma pływać.

    Wszyć coś, co zwiększy wyporność, albo zrobić przestrzenie wypełnione
    powietrzem, szyte lub zgrzewane, coś na wzór tych wszystkich dmuchanych
    zamków/zjeżdżalni. Firmy od plandek powinny dać z tym radę.
    Albo najprościej i "po chamsku" wrzucić na powierzchnię wody coś
    pływającego i na to plandeka.

  • 7. Data: 2023-06-06 21:20:53
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.06.2023 o 20:59, nadir pisze:

> [...]
    > zamków/zjeżdżalni. Firmy od plandek powinny dać z tym radę.
    > Albo najprościej i "po chamsku" wrzucić na powierzchnię wody coś

    Taa i ktoś wpadnie i już nie wyjdzie :>
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-06-06 21:22:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 6 czerwca 2023 o 20:49:27 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    >.
    > "folia solarna" to 600 zł co 3 lata.
    > Szukam czegoś tańszego.

    2 stówy rocznie- co Ty chcesz tańszego szukać?

  • 9. Data: 2023-06-06 21:25:41
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > W moim przypadku to ponad 40k PLN - 9,5 x 4,5m

    On ma winkszy ale też wincyj kasiory ma :)

    > Na razie tyle nie wydam.
    > "folia solarna" to 600 zł co 3 lata.
    > Szukam czegoś tańszego.

    Ze słoneczkiem+woda/de taniej nie wygrasz.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2023-06-06 21:35:07
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2023 o 21:22 Kris <k...@g...com> pisze:

    > 2 stówy rocznie- co Ty chcesz tańszego szukać?

    2 stówy to chemia na sezon.
    Dodatkowo mam owalny basen a te "folie" są prostokątne. Trzeba docinać,
    wzmacniać, sznurki przyczepiać.
    Mega upierdliwa robota, chciałbym jak najrzadziej się tym parać.

    Nadir dobrze kombinuje - widzę na alle plandeki 210gr 6x10m za 230 zł. Jak
    by taką plandeką przykryć moją folię? - ochroniła by bąbelki w foli przed
    słońcem, może by taka "kanapka" była 2x trwalsza od tego co mam...

    Używał ktoś tego przez kilka sezonów?

    https://allegro.pl/oferta/plandeka-6x10-bardzo-gruba
    -210g-mrozoodporna-uv-10103892749?utm_feed=aa34192d-
    eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_term=test&utm_source
    =google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_dio_ogrod_pla_p
    max&ev_campaign_id=17967348638&gclid=CjwKCAjwsvujBhA
    XEiwA_UXnAN8h4vFxza6GND3auMMdRxHyo9LfienUhbpBTMqYSZs
    pvfIKPdKL9BoCpHoQAvD_BwE

    nie parcieje?

    TG