  • 11. Data: 2023-06-06 21:38:41
    Temat: Re: Basen - pokrywa solarna
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2023 o 20:59 nadir <n...@h...org> pisze:

    > Wszyć coś, co zwiększy wyporność, albo zrobić przestrzenie wypełnione
    > powietrzem, szyte lub zgrzewane, coś na wzór tych wszystkich dmuchanych
    > zamków/zjeżdżalni. Firmy od plandek powinny dać z tym radę.
    > Albo najprościej i "po chamsku" wrzucić na powierzchnię wody coś
    > pływającego i na to plandeka.

    Masz basen? - praktykowałeś coś takiego (plandeka na "bąbelki")?

    TG

  • 12. Data: 2023-06-06 21:48:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 06 Jun 2023 20:49:24 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > "folia solarna" to 600 zł co 3 lata.
    > Szukam czegoś tańszego.

    Bez jaj... Sypie Ci się a Ty chcesz coś jeszcze tańszego.
    Zapłać więcej za profesjonalną folię jak do basenów
    w niecce na zwijak, to będziesz mieć na więcej lat.

    Tylko się nie zdziw jak wtedy za taki gabaryt
    zapłacisz 2000 zamiast 600.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2023-06-06 22:06:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Masz basen?

    Już nie.

    > praktykowałeś coś takiego (plandeka na "bąbelki")?

    Nie miałem potrzeby.
    Szukasz czegoś trwałego, to podpowiadam tylko pomysł.
    Udaj się do firmy, która robi/naprawia plandeki, oni mają różne
    tworzywa, o różnej gramaturze. U mnie w okolicy taka firma robiła swego
    czasu reklamy/banery z cienkiego tworzywa.

  • 14. Data: 2023-06-06 22:06:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Taa i ktoś wpadnie i już nie wyjdzie :>

    A jaka różnica czy wpadnie na folię bąbelkową czy plandekę?

  • 15. Data: 2023-06-06 22:57:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Jun 2023 22:06:36 +0200, nadir napisał(a):

    > A jaka różnica czy wpadnie na folię bąbelkową czy plandekę?

    Stado butelek PET.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2023-06-06 23:25:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Używał ktoś tego przez kilka sezonów?
    >
    > https://allegro.pl/oferta/plandeka-6x10-bardzo-gruba
    -210g-mrozoodporna-uv-10103892749?utm_feed=aa34192d-
    eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_term=test&utm_source
    =google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_dio_ogrod_pla_p
    max&ev_campaign_id=17967348638&gclid=CjwKCAjwsvujBhA
    XEiwA_UXnAN8h4vFxza6GND3auMMdRxHyo9LfienUhbpBTMqYSZs
    pvfIKPdKL9BoCpHoQAvD_BwE

    > nie parcieje?

    Nie do basenu, ale do przykrycia drewna i samochodu używam podobnych
    plandek od kilku lat i nic nie parcieje.

  • 17. Data: 2023-06-07 00:50:09
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.06.2023 o 22:06, nadir pisze:

    > A jaka różnica czy wpadnie na folię bąbelkową czy plandekę?

    Zapytam tak: grałeś chociaż kiedyś w Simsy? :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2023-06-07 04:52:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-06-06, nadir <n...@h...org> wrote:

    > A jaka różnica czy wpadnie na folię bąbelkową czy plandekę?

    Zalezy jak gruba ta folia. Nb. te babelki to jak bardzo grubościenne w
    porównaniu ze standardową folią bąbelkową?

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2023-06-07 06:25:55
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2023 o 21:48 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

> [...]
    > w niecce na zwijak, to będziesz mieć na więcej lat.
    >
    > Tylko się nie zdziw jak wtedy za taki gabaryt

    Jeśli masz na myśli geobubble, np takie:

    https://wszystkodobasenow.pl/folia-pecherzykowa-przy
    krycie-basenu-solaryczne-1mb

    to jest to samo guano (o tej samej trwałości) co mam teraz tylko 6x
    droższe.

    Chyba, że piszesz o czymś innym?

    TG

  • 20. Data: 2023-06-07 06:59:27
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

> [...]

    > Zapłać więcej za profesjonalną folię jak do basenów
    > w niecce na zwijak, to będziesz mieć na więcej lat.

    Zwykły "Intex" 9,6 x 4,6m (200 mikronów) za 3 stówy wytrzymuje 3 lata.
    Moje "bąbelki" miały być 2x razy trwalsze (cena 2x wyższa niż intexa, 300
    mikronów, UV+++) też wytrzymują 3 lata.
    Geobubble (400 mikronów) wg producenta są projektowane na 3 lata, a na mój
    basen kosztują 2200.

    W Hiszpanii przy basenach ludzie mają folię, która ma gramaturę jak nasza
    fundamentowa/kubełkowa.
    Jest cięta z metra z rolek o gradacji szerokości co 1m.
    Za duże aby to przywieźć.
    Ale tam lakier na aucie po 10 latach się łuszczy a ta folia tylko trochę
    blednie.

    Nie szarpię, nie zaginam tej folii - mam zwijak i folia pomalutku się
    roluje.
    Degraduje ją słońce i chemia basenowa.

    TG