  • 1. Data: 2022-06-27 21:10:56
    Temat: Basenowcy - ile macie stopni w basenie?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    u mnie dzisiaj po południu 32st.C. Basen cały dzień pod folią solarną.
    Od piątku mam 2st. dziennie więcej.
    Jutro będzie 34...

    TG

  • 2. Data: 2022-06-27 22:44:42
    Temat: Re: Basenowcy - ile macie stopni w basenie?
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 27 June 2022 at 21:10:59 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > u mnie dzisiaj po południu 32st.C. Basen cały dzień pod folią solarną.
> [...]
    folia solarna dogrzewa wodę o 7 st.C
    i woda zacznie glonować

  • 3. Data: 2022-06-27 22:53:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Jutro będzie 34...

    Przy niezbyt głębokim basenie zwykle kilka stopni wystarcza,
    żeby nawet dzieci mogły czuć się w niem pewnie.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2022-06-27 22:57:51
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 27 June 2022 at 22:54:01 UTC+2, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Przy niezbyt głębokim basenie zwykle kilka stopni wystarcza,
    > żeby nawet dzieci mogły czuć się w niem pewnie.
    >
    > --
    > Jarek
    za ciepla woda w basenie to glony i należy unikać basenu, a chemia tylko wszystko
    pogorszy
    i wiadomo, że należy trzymać dzieci z daleka od skażonego basenu bo zachorują

  • 5. Data: 2022-06-28 06:48:39
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2022 o 22:53 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > Przy niezbyt głębokim basenie zwykle kilka stopni wystarcza,
    > żeby nawet dzieci mogły czuć się w niem pewnie.

    Dzieci zaczęły sezon basenowy już miesiąc temu, gdy woda miała 18 st.
    Dla mnie i Żony teraz jest optimum :-)
    Basen niegłęboki - 1,2m.

    TG

  • 6. Data: 2022-06-28 12:02:35
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 28 June 2022 at 06:48:42 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Dzieci zaczęły sezon basenowy już miesiąc temu, gdy woda miała 18 st.
    > Dla mnie i Żony teraz jest optimum :-)
    > Basen niegłęboki - 1,2m.
    >

    > TG
    to nie jest żaden basen a brodzik

  • 7. Data: 2022-06-28 12:20:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2022 o 12:02 a a <m...@g...com> pisze:

    > to nie jest żaden basen a brodzik

    9,5m x 4,5m x 1,2m

  • 8. Data: 2022-06-28 12:36:57
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 28 June 2022 at 12:20:38 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > 9,5m x 4,5m x 1,2m
    nie rozmiary a glebokośc czynią brodzik

    w basenie sie plywa a w brodziku sie brodzi.
    ---
    12:07

    Badanie wody na Arkonce wykazało bakterię ropy błękitnej we wszystkich basenach.
    Obiekt do odwołania pozostanie zamknięty.

    - Już dzisiaj rozpocznie się mocne chlorowanie i obniżanie Ph wody. Nie ma
    możliwości, by ktokolwiek w niej przebywał. Następnie zlecone zostanie powtórne
    badanie wody. Na wynik trzeba będzie poczekać 2-3 dni. Jeśli w próbkach nie będą
    namnażały się bakterie - bramki obiektu ponownie zostaną otwarte dla mieszkańców -
    poinformował rzecznik prasowy Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie Andrzej Kus.

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/fala-upalow-w-polsce
    -w-kraju-sa-juz-burze-i-opady-gradu-relacja/47mt6c8

  • 9. Data: 2022-06-28 13:11:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2022 o 12:36 a a <m...@g...com> pisze:

    > nie rozmiary a glebokośc czynią brodzik
    >
    > w basenie sie plywa a w brodziku sie brodzi.

    Religię załóż, był już taki co po morzu brodził. Ty masz widzę podobne
    zadatki jak dasz radę brodzić w wodzie 1,2 m wysokiej.

    TG

  • 10. Data: 2022-06-28 13:25:15
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 28 June 2022 at 13:11:14 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Religię załóż, był już taki co po morzu brodził. Ty masz widzę podobne
    > zadatki jak dasz radę brodzić w wodzie 1,2 m wysokiej.
    >
    > TG
    jak dasz radę plywać w wodzie ,1,2 m wysokiej, pelnej oślizłych glonow lub trującego
    chloru to gratuluję.

    Znajomy przeszedł na emeryturę i bierze udział w zawodach pływackich dla seniorów,
    dlugodystansowych.
    I poszedlem z nim na taki płytki basen.
    On plywał, a ja poszedłem na pięterko do baru, aby się czegos napić.
    I siedze i siedzę a oczy mnie szczypią, w gardle gryzie,
    a oni tyle chloru walili do tej płytkiej wody, że przebywanie tam, a co dopiero
    pływanie, stanowiło zagrożenie dla zdrowia i życia.

    Mialem taki basenik na działce, jak bylem maly
    i upałów nie było i dostalem od zimnej wody w baseniku bólu reumatycznego w kolanie i
    trwał kilkanaście lat
    a potem, pod ciężarem wody, pękly betonowe plyty i woda wyciekała.

    Ale wtedy woda pitna nie była licznikowana , liczona za każdy m3 i mozna było
    baseniki napełniac za grosze i wody wymieniać, bez potrzeby chlorowania.