  • 11. Data: 2022-06-28 13:42:49
    Temat: Re: Basenowcy - ile macie stopni w basenie?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2022 o 13:25 a a <m...@g...com> pisze:

    > jak dasz radę plywać w wodzie ,1,2 m wysokiej,
    Mistrzem olimpijskim nie jestem - ale profesjonalny basen szkoleniowy ma
    10 x 25 m i głębokość 1 - 1,3m. Do pływania każdym stylem wystarczy 80 cm
    wody.

    > pelnej oślizłych glonow lub trującego chloru

    Współczuję

    TG

  • 12. Data: 2022-06-28 13:44:48
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/06/2022 21:10, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > u mnie dzisiaj po południu 32st.C. Basen cały dzień pod folią solarną.
    > Od piątku mam 2st. dziennie więcej.
    > Jutro będzie 34...

    W całej obcjętości ;) ?

    U mnie dowolna - grzeje PC z C.O. Obacnie uważam, że 32-33 jest
    optymalna do rekreacji typu nicnierobienie.

    Basen stelazowy, izolowany druciarsko czym popadło. Spada 1.5-2 stopnie
    na dobę.

    Nic nie rośnie - przewymiarowana pompa piaskowa załatwia wszelaką
    chemię, w dodatku odpalana sporadycznie. Jedyne co dorzucam to chlor, w
    małych ilościach.

  • 13. Data: 2022-06-28 13:54:55
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2022 o 13:44 heby <h...@p...onet.pl> pisze:

    > W całej obcjętości ;) ?

    W całej. PC (mam 13 kW) ostatni raz chodziła tydzień temu w niedzielę.
    Podgrzałem wtedy z 26 do 30 st.
    Później tylko mata. Aktualnie mam 33 st. przy chodzącym filtrze.
    Pod spodem mam piankę 2 lub 3 cm, nie pamiętam już dokładnie.

> [...]
    >
    > Nic nie rośnie - przewymiarowana pompa piaskowa załatwia wszelaką
    > chemię, w dodatku odpalana sporadycznie. Jedyne co dorzucam to chlor, w

    Potwierdzam, ma taki z pompą 800W, przez 2 tygodnie nie miałem żadnej
    chemii, chodził na zegarze 2h dziennie i woda klarowna.

    TG

  • 14. Data: 2022-06-28 14:07:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Religię załóż, był już taki co po morzu brodził. Ty masz widzę
    > podobne zadatki jak dasz radę brodzić w wodzie 1,2 m wysokiej.

    Na razie bredzi w Usenecie. Daje radę, jak wielu przed nim.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2022-06-28 21:01:20
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 28 June 2022 at 12:20:38 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > 9,5m x 4,5m x 1,2m
    czyli brodzik i do pływania sie nie nadaje

    ==
    W tym wyniki dla zapytania glebokosc basenu.
    Czy chcesz wyświetlić wyniki tylko dla zapytania głębokośc basenu?
    1,4 m
    Standardowo głębokość zbiornika to 1,4 m co jest jego atutem jeśli chodzi komfort
    pływania i zabawy w wodzie. Ważną informacją jest fakt że przy tej głębokości
    przepisy nie wymagają obecności ratownika.
    BASENY HOTELOWE OFERTA - AD Baseny - Producent basenów ...
    adbaseny.pl/baseny-hotelowe-oferta/

    Jaka głębokość basenu kąpielowego?
    Przy wyborze głębokości zbiornika należy wziąć pod uwagę kolejny atrybut jego
    użytkowania.
    Jeżeli w gospodarstwie domowym są małe dzieci i basen ma być bardziej do rekreacji
    niż zawodowego pływania to wystarcza 1,40m
    Najbardziej popularną głębokością basenów jest 1,50m.

    https://novopool.pl/jaka-glebokosc-basenu-kapieloweg
    o/

    Plytki basen to syndrom ze skakaniem na główkę do wody,
    opisywany codziennie w kronice wypadków

  • 16. Data: 2022-06-29 13:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > u mnie dzisiaj po południu 32st.C. Basen cały dzień pod folią
    > solarną. Od piątku mam 2st. dziennie więcej.
    > Jutro będzie 34...

    W poniedziałek wieczorem 30.
    We wtorek 29.
    Dla mnie jak jest 26 lub wiecej to jest git.
    Folia babelkowa na przykrycie - na razie nic nie grzeje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert