  • 1. Data: 2022-06-25 20:35:31
    Temat: Zlew "gospodarczy" - co radzicie?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mam w piwnicy pralnię, a tam krótką wannę w której można umyć zabłocone
    gumowce, zrobić jakąś przepierkę, albo wpuścić karpia na Wigilię.
    Koleżanka Małżonka planuje remont, wanna ma zniknąć i ma zostać
    zastąpiona zlewem "gospodarczym".
    Nowy zlew ma służyć do mycia brudnych butów, okazjonalnie do przepierek.
    Karp już nie jest brany pod uwagę.
    Czy ktoś z Was poleci jakieś konkretne rozwiązanie, żeby mieć zlew
    głęboki i łatwy w utrzymaniu czystości? Jakby to był zlew w komplecie z
    szafką, to pełnia szczęścia.
    Jacek

  • 2. Data: 2022-06-25 21:30:01
    Temat: Re: Zlew "gospodarczy" - co radzicie?
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 25 czerwca 2022 o 20:35:34 UTC+2 Jacek napisał(a):
> [...]
    > Czy ktoś z Was poleci jakieś konkretne rozwiązanie, żeby mieć zlew
    > głęboki i łatwy w utrzymaniu czystości? Jakby to był zlew w komplecie z
    Na najbliższym z złomowcu znajdziesz zlewy ( z nierdzewki) przeróżne.
    Wybierz co tam Tobie pasuje i uzywaj

  • 3. Data: 2022-06-25 21:41:52
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.06.2022 o 21:30, Kris pisze:
    > Na najbliższym z złomowcu znajdziesz zlewy ( z nierdzewki) przeróżne.
    > Wybierz co tam Tobie pasuje i uzywaj
    Wykluczone. Musi być nowe i najlepiej nie z Castoramy!
    Jacek

  • 4. Data: 2022-06-25 22:00:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 25.06.2022 o 21:41, Jacek pisze:
    > Wykluczone. Musi być nowe i najlepiej nie z Castoramy!

    No to se kup! Facet, jesteś dorosły i kupno zlewu Cię przerasta?
    Co za czasy...

    --
    MN

  • 5. Data: 2022-06-25 22:18:22
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 25 June 2022 at 22:00:05 UTC+2, Marcin N wrote:
    > No to se kup! Facet, jesteś dorosły i kupno zlewu Cię przerasta?
    > Co za czasy...
    >

    > --
    > MN
    koniec przerwy na reklamy

    *****************************

    koniec przerwy na reklamy

  • 6. Data: 2022-06-25 22:20:21
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]
    >

    > --
    > MN
    zlew ma służyć do mycia brudnych butów, okazjonalnie do przepierek.

    dada

    przepierki i brudne buty można myć w muszli sedesowej, na zmianę z kupcaniem

    Tylko niech poszuka korka do muszli sedesowej

  • 7. Data: 2022-06-25 22:47:30
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W sobotę, 25.06.2022 o 20:35, Jacek napisał:

> [...]
    > zastąpiona zlewem "gospodarczym".
    > Czy ktoś z Was poleci jakieś konkretne rozwiązanie...?

    Polecam konkretne rozwiązanie: wyleźć spod pantofla żony
    i zostawić tak jak jest. Taka krótka wanna przydaje się
    nie tylko do mycia gumofilców, ale jest idealna do mycia
    nawet dużego psa, gdy obłocony po uszy chce wtargnąć na
    salony. W zlewie dużego psa nie umyjesz. Nawet jeśli nie
    masz psa, to będziesz miał, gdyż dom bez psa jest zwykłym
    mieszkaniem. Mam taką wannę w dolnej łazience (i psy w domu),
    to wiem. Żonę też mam.

    --
    Collie

  • 8. Data: 2022-06-25 23:42:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-06-25 o 20:35, Jacek pisze:
> [...]
    >  Czy ktoś z Was poleci jakieś konkretne rozwiązanie, żeby mieć zlew
    > głęboki i  łatwy w utrzymaniu czystości? Jakby to był zlew w komplecie z
    Ja coś takiego mam, głęboki brodzik prysznica metalowy, postawiony na
    dwóch murkach z pustaków BK 12cm grubych, jest na wysokości normalnego
    zlewu dzięki czemu nie trzeba się zginać, z tyłu od ściany jest półka na
    wysokości brodzika i w niej jest zamocowana stojąca bateria z wężem
    (wyciągana słuchawka) całość postumentu ładnie opłytkowana, pod zlewem
    jest miejsce na wiaderka do sprzątania czy podobne szpeje.

    --
    Janusz

  • 9. Data: 2022-06-26 00:02:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 25 czerwca 2022 o 22:47:33 UTC+2 Collie napisał(a):

> [...]
    > masz psa, to będziesz miał, gdyż dom bez psa jest zwykłym
    > mieszkaniem. Mam taką wannę w dolnej łazience (i psy w domu),

    Wiemy że masz żonę. Dawno zdjęcia swojej żony nie pokazywałaś. Pokaż. Nic tak nie
    cieszy jak cudze nieszczęście.

  • 10. Data: 2022-06-26 11:22:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 25.06.2022 20:35, Jacek wrote:
    > Czy ktoś z Was poleci jakieś konkretne rozwiązanie, żeby mieć zlew
    > głęboki i  łatwy w utrzymaniu czystości?

    Ja mam w garażu taki -
    https://allegro.pl/oferta/zlew-gospodarcza-ogrodowy-
    stalowy-z-syfonem-uchwyt-10776128725
    - i po czterech latach jestem bardzo zadowolony. Można przemyć wygodnie
    kalosze, pędzle, wałki. Wiadro 16l także się mieści.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz