    From: Collie <c...@p...pl>
    Subject: Re: Zlew "gospodarczy" - co radzicie?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 25 Jun 2022 22:47:30 +0200

    W sobotę, 25.06.2022 o 20:35, Jacek napisał:

    > Mam w piwnicy pralnię, a tam krótką wannę w której można umyć zabłocone
    > gumowce, zrobić jakąś przepierkę, albo wpuścić karpia na Wigilię.
    > Koleżanka Małżonka planuje remont, wanna ma zniknąć i ma zostać
    > zastąpiona zlewem "gospodarczym".
    > Czy ktoś z Was poleci jakieś konkretne rozwiązanie...?

    Polecam konkretne rozwiązanie: wyleźć spod pantofla żony
    i zostawić tak jak jest. Taka krótka wanna przydaje się
    nie tylko do mycia gumofilców, ale jest idealna do mycia
    nawet dużego psa, gdy obłocony po uszy chce wtargnąć na
    salony. W zlewie dużego psa nie umyjesz. Nawet jeśli nie
    masz psa, to będziesz miał, gdyż dom bez psa jest zwykłym
    mieszkaniem. Mam taką wannę w dolnej łazience (i psy w domu),
    to wiem. Żonę też mam.

    --
    Collie