  • Data: 2022-06-28 00:25:09
    Temat: Re: Zlew "gospodarczy" - co radzicie?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 28 June 2022 at 00:15:55 UTC+2, 4...@g...com wrote:

    > O ukryta opcje niemiecka spytaj swojego przyjaciela runta. Wiele lat pracował jako
    personel w prowadzonym przez Turka niemieckim burdelu dla zasłużonych nazistów.
    Przestał cię gospodarz na sprężynie wiązać do budy?
    Tylko muszla sedesowa za frico.
    \Bo to porcelana
    i na smietnik wszyscy to wyrzucaja po remoncie mieszkania.

    Jak się doda korek to idealna do mycia nóg i malego psa i malego prania.

    Porcelana to największa wartośc i jakość