  • Data: 2022-06-28 07:34:11
    Temat: Re: Zlew "gospodarczy" - co radzicie?
    Od: Runt <s...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-06-28 o 00:15, psychopata* Zenek Kapelinder pisze:

    > O ukryta opcje niemiecka spytaj swojego przyjaciela runta.
    1. nie znam collie
    2. tym samym nie jest moim kolegą/przyjacielem/znajomym
    3. z niemieckim burdelami to akurat ty masz wiele wspolnego ;-)

    >Wiele lat pracował jako personel w prowadzonym przez Turka niemieckim burdelu dla
    zasłużonych nazistów. Przestał cię gospodarz na sprężynie wiązać do budy?

    zenusiu, czy to prawda ze kiedy cie hans posuwal od tyłu w twoją
    łechtaczkę ty obciągałes fiuta jego psu? ;-))

    --
    Runt ??

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    Internet pamięta: