  • Data: 2022-06-30 13:02:51
    Temat: Re: Zlew "gospodarczy" - co radzicie?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 30 June 2022 at 00:52:25 UTC+2, Collie wrote:
> [...]
    stalowy-z-syfonem-uchwyt-10776128725
    > No, nie dziwię się, że jesteś od czterech lat bardzo zadowolniony z tego
    > zlewu, gdyż przednia ścianka ma precyzyjnie dobrany kąt pochylenia,
    > umożliwiający wygodne korzystania z tarki do prania ręcznego. Jedyną
    > niedogodnością przy tym są tzw. ręce praczki, ale wygoda prania w takim
    > zlewie to rekompensuje.
    > https://allegro.pl/oferta/stara-tara-tarka-do-prania
    -recznego-antyk-12302123075

    > --
    > Collie
    co za syfy reklamujesz
    tarki leżą na zlomie po 1,5zł za kg czyli za 3 zł
    i się do niczego nie nadają, bo warstwa cynku na powierzchni się utlenila i zniszczy
    tkaninę na kawalki bo zrobi dziury
    Tarek z nierdzewki nie ma i dobrze, bo to syf dla niekumatych,
    gdy w piewnicach nadal stoja setki elektrycznych Franc i z wyżymaczką, a jak wersja
    lepsza to i z podgrzewaniem wody i pompą wyrzucającą wodę
    i się idzie do sąsiadki, mówi, że posprzata piwnice i Franię dostaje za frico albo
    kupuje na zlomie za 50zl