  • 31. Data: 2022-06-29 09:35:30
    Temat: Re: Zlew "gospodarczy" - co radzicie?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 28.06.2022 14:07, Jacek wrote:
    > No właśnie taki też mi się podoba, ale mam wątpliwości, czy pochylona
    > ścianka to jest dobry pomysł.

    Też miałem wątpliwości, ale już wiem że to intencjonalne :-) Gdy
    wsadzasz ręce do tego zmywaka to masz je właśnie pod takim kątem.

    Ale psa jednak do tego nie zmieścisz. Jak masz dużo miejsca, to głęboki
    brodzik jak w innych postach też wygląda fajnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 32. Data: 2022-06-30 00:52:21
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W niedzielę, 26.06.2022 o 11:22, Mateusz Bogusz napisał:

    > Ja mam w garażu taki -
    > https://allegro.pl/oferta/zlew-gospodarcza-ogrodowy-
    stalowy-z-syfonem-uchwyt-10776128725
    > - i po czterech latach jestem bardzo zadowolony.

    No, nie dziwię się, że jesteś od czterech lat bardzo zadowolniony z tego
    zlewu, gdyż przednia ścianka ma precyzyjnie dobrany kąt pochylenia,
    umożliwiający wygodne korzystania z tarki do prania ręcznego. Jedyną
    niedogodnością przy tym są tzw. ręce praczki, ale wygoda prania w takim
    zlewie to rekompensuje.
    https://allegro.pl/oferta/stara-tara-tarka-do-prania
    -recznego-antyk-12302123075

    --
    Collie

  • 33. Data: 2022-06-30 12:33:01
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W środę, 29.06.2022 o 09:35, Mateusz Bogusz napisał:

    > Też miałem wątpliwości, ale już wiem że to intencjonalne :-) Gdy
    > wsadzasz ręce do tego zmywaka to masz je właśnie pod takim kątem.

    Nad tarką do prania. Kiedyś kobity wygodnie nie miały, bo balia
    nie miała wyprofilowanej ścianki tak jak Twój zlew. Ale i tak
    były uśmiechnięte. Arbeit macht Freude. Ty też radosny nad zlewem?
    https://zapodaj.net/f10c8f11dbae3.jpg.html

    --
    Collie

  • 34. Data: 2022-06-30 13:02:51
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 30 June 2022 at 00:52:25 UTC+2, Collie wrote:

> [...]
    > umożliwiający wygodne korzystania z tarki do prania ręcznego. Jedyną
    > niedogodnością przy tym są tzw. ręce praczki, ale wygoda prania w takim

    co za syfy reklamujesz
    tarki leżą na zlomie po 1,5zł za kg czyli za 3 zł
    i się do niczego nie nadają, bo warstwa cynku na powierzchni się utlenila i zniszczy
    tkaninę na kawalki bo zrobi dziury
    Tarek z nierdzewki nie ma i dobrze, bo to syf dla niekumatych,
    gdy w piewnicach nadal stoja setki elektrycznych Franc i z wyżymaczką, a jak wersja
    lepsza to i z podgrzewaniem wody i pompą wyrzucającą wodę
    i się idzie do sąsiadki, mówi, że posprzata piwnice i Franię dostaje za frico albo
    kupuje na zlomie za 50zl

  • 35. Data: 2022-08-15 17:38:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Skandynawii jest dużo zlewów z gotową "tarką".

    -----