  • 21. Data: 2022-06-28 00:25:09
    Temat: Re: Zlew "gospodarczy" - co radzicie?
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 28 June 2022 at 00:15:55 UTC+2, 4...@g...com wrote:

    > O ukryta opcje niemiecka spytaj swojego przyjaciela runta. Wiele lat pracował jako
    personel w prowadzonym przez Turka niemieckim burdelu dla zasłużonych nazistów.
    Przestał cię gospodarz na sprężynie wiązać do budy?
    Tylko muszla sedesowa za frico.
    \Bo to porcelana
    i na smietnik wszyscy to wyrzucaja po remoncie mieszkania.

    Jak się doda korek to idealna do mycia nóg i malego psa i malego prania.

    Porcelana to największa wartośc i jakość

  • 22. Data: 2022-06-28 02:14:11
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W wtorek, 28.06.2022 o 00:25, a a napisał:

    > Tylko muszla sedesowa za frico.
    > \Bo to porcelana
    > i na smietnik wszyscy to wyrzucaja po remoncie mieszkania.

    Oczami wyobraźni już widzę jak Zenek targa ze śmietnika tę muszlę
    do swego przybytku na Bałutach. Bo to porcelana. Hehe.
    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/licza-row
    ery-a-ludzie-za-potrzeba-biegaja-na-podworko/vm0l91y

    --
    Collie

  • 23. Data: 2022-06-28 07:34:11
    Od: Runt <s...@s...org>

    W dniu 2022-06-28 o 00:15, psychopata* Zenek Kapelinder pisze:

    > O ukryta opcje niemiecka spytaj swojego przyjaciela runta.
    1. nie znam collie
    2. tym samym nie jest moim kolegą/przyjacielem/znajomym
    3. z niemieckim burdelami to akurat ty masz wiele wspolnego ;-)

    >Wiele lat pracował jako personel w prowadzonym przez Turka niemieckim burdelu dla
    zasłużonych nazistów. Przestał cię gospodarz na sprężynie wiązać do budy?

    zenusiu, czy to prawda ze kiedy cie hans posuwal od tyłu w twoją
    łechtaczkę ty obciągałes fiuta jego psu? ;-))

    --
    Runt ??

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    Internet pamięta:
    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8

  • 24. Data: 2022-06-28 07:34:40
    Temat: Re: Zlew "gospodarczy" - co "radzi" zenek?
    Od: Runt <s...@s...org>

    W dniu 2022-06-27 o 20:13, psychopata* Zenek Kapelinder pisze:

    7Lgw8

    > Co za ciekawa koalicja kundla z psim synem.
    no właśnie. zeneus - kundel poczety bez matki zmutowany z niemieckim
    owczarkiem z sowieckiego burdelu dla zasłuzonych nazistów.

    > Ojca po jajach nie kop
    pamiętaj, trzymaj swego tate za fiuta kiedy szczy ci na łysy łeb.
    to jedyny prysznic który bierzesz ;-)))
    > jak go pizdziak
    zenus, ropiejąca łechtaczka ;-)))
    > vel runt
    cvel zenuś ;-))
    > dziura w dupie
    zenus z butelka po kefirze w odbycie ;-))
    > z Klewek
    z Chlevek ;-))
    > na spacer wyprowadzasz
    gospodarz przywiązał cie na sprężynie do budy wiec spacerujesz w jedną
    stroną. drogę powrotną odbywasz lotem slkizgowym by na końcu przywalić
    łbem w budę.
    > żeby się wyszczał.
    i pamietaj... trzymaj ojca za fiuta... ;p)))
    > Nudziło ci się?
    alez skad, mamy doskonała rozrywkę z przygłupem łodzkim. nic tak nie
    cieszy jak nieszczęscie innych ;-)))

    ukłony dla "małżonki" ;-))

  • 25. Data: 2022-06-28 07:35:11
    Od: Runt <s...@s...org>

    nie cieszy jak cudze nieszczęście.

    > Przy takiej żonę jak pokazywałaś na fotkach to każdy normalny facet by się w
    kolejkę do eutanazji zapisał.
    dlaczego tego nie zrobiłeś? ręka odmówiła ci posłuszeństwa od szamotania
    łechtaczki, którą ci wyrzeźbił brzytwą twoj tate przy twoim obrzezaniu.

    > Dokąd nie wyślesz jej do pracy jako sprzątaczkę w ośrodku dla niewidomych to rogów
    miał nie będziesz.

    co słychać u zezowatej z kotłowni. juz ci nie pozwala na macanie sewgo
    krocza? podobno smierdzisz kocim gównem? ;-)))

  • 26. Data: 2022-06-28 10:40:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 28 czerwca 2022 o 02:14:13 UTC+2 Collie napisał(a):

> [...]
    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/licza-row
    ery-a-ludzie-za-potrzeba-biegaja-na-podworko/vm0l91y

    Widać kaczki dalej ci srają do miski a ty nawet warknac na nie nie możesz.

  • 27. Data: 2022-06-28 12:00:55
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 28 June 2022 at 02:14:13 UTC+2, Collie wrote:

> [...]
    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/licza-row
    ery-a-ludzie-za-potrzeba-biegaja-na-podworko/vm0l91y

    na południu Europy firmy sprzątające zbieraja wszystkie myszle, porcelanowe umywalki
    i wrzucaja do morza, aby tam obrastały małżami, koralami i innymi morskimi żyjątkami,
    tworząc podwodne wyspy.

    A gdyby ktoś zebrał 20 muszli sedesowych i ustawił w ogrodzie w kwiatami (bo odpływ
    wody jest)
    to byłaby to wielka atrakcja krajobrazowa

    Znajomy wykonał kwietniki z bębnów od pralek automatycznych i pieknie rosną kwiaty a
    woda przeplywa przez otwory.

    Porcelana ma wielką wartość
    i pewnie znajdą się wkrotce kolekcjonerzy porcelanowych muszli
    i może fatso zaprezentuje nam swoja kolekcję zagranicznych muszli porcelanowych i
    zlotych, srebrnych.

  • 28. Data: 2022-06-28 13:00:21
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 25.06.2022 o 23:42, Janusz pisze:

    > Ja coś takiego mam, głęboki brodzik prysznica metalowy, postawiony na
    > dwóch murkach z pustaków BK 12cm grubych, jest na wysokości normalnego
    > zlewu dzięki czemu nie trzeba się zginać, z tyłu od ściany jest półka na
    > wysokości brodzika i w niej jest zamocowana stojąca bateria z wężem
    > (wyciągana  słuchawka) całość postumentu ładnie opłytkowana, pod zlewem
    > jest miejsce na wiaderka do sprzątania czy podobne szpeje.

    O tym samym pomyślałem, głęboki brodzik podniesiony na tyle, żeby
    wygodnie myć coś dużego bez zgiętego w pół kręgosłupa.

    O ile wiem coś takiego jest wymagane na zapleczu każdego sklepu, żeby
    można było myć plastikowe skrzynki po owocach, mięsie itp.

    --
    viktorius

  • 29. Data: 2022-06-28 13:57:59
    Od: Runt <s...@s...org>

    W dniu 2022-06-28 o 10:40, kanalia* Zenek Kapelinder pisze:

    ery-a-ludzie-za-potrzeba-biegaja-na-podworko/vm0l91y

    > Widać kaczki dalej ci srają do miski

    z tych misek ty pijesz wodę ;-)))

    > a ty nawet warknac na nie nie możesz.

    ujadaj zenus, ujadaj ;p-))))

  • 30. Data: 2022-06-28 14:07:49
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Ja mam w garażu taki -
    > https://allegro.pl/oferta/zlew-gospodarcza-ogrodowy-
    stalowy-z-syfonem-uchwyt-10776128725
    > - i po czterech latach jestem bardzo zadowolony. Można przemyć wygodnie
    > kalosze, pędzle, wałki. Wiadro 16l także się mieści.
    No właśnie taki też mi się podoba, ale mam wątpliwości, czy pochylona
    ścianka to jest dobry pomysł.
    Jacek