  • 1. Data: 2009-10-02 19:38:22
    Temat: Czy duze kafelki w kuchni na scianie?
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Jesteśmy na etapie projektowania mebli do kuchni.
    Dobieramy kaffelki na ścianę.
    Zastanawiam się nad kaflami 60x30 [cm] połysk.
    Wiem, ze są one typowo do łązienek, stąd mój post:
    czy to sie sprawdzi w kuchni??

    Dodam, że na podłodze jest karo 30x30.

    Th in A

  • 2. Data: 2009-10-02 20:08:31
    Temat: Re: Czy duze kafelki w kuchni na scianie?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dobieramy kaffelki na ścianę.
    > Zastanawiam się nad kaflami 60x30 [cm] połysk.
    > Wiem, ze są one typowo do łązienek, stąd mój post:

    Myślę, ze tak. Teraz są modne duże płytki w kuchni, szczególnie z gresu
    polerowanego. Ja mam za to szkło zamiast glazury i jest rewelacyjne do
    czyszczenia.

  • 3. Data: 2009-10-02 20:54:32
    Od: "kadafi" <...@...a>

    U mnie i w łazienkach i kuchni na ścianach mam 97,5x32,5 (paradyż).
    Efekt imponujący.

    Kadafi

  • 4. Data: 2009-10-02 21:02:20
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Użytkownik "kadafi" <...@...a> napisał w wiadomości

    > U mnie i w łazienkach i kuchni na ścianach mam 97,5x32,5 (paradyż).
    > Efekt imponujący.
    >
    > Kadafi

    To jeszcze zapytam - w pionie czy w poziomie ?

  • 5. Data: 2009-10-02 21:46:26
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    Rom wrote:
    > To jeszcze zapytam - w pionie czy w poziomie ?

    Polecam w poziomie. Dlaczego? Bo wszyscy robią w pionie :)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 6. Data: 2009-10-03 10:16:13
    Od: "kadafi" <...@...a>

    > To jeszcze zapytam - w pionie czy w poziomie ?

    W poziomie. A na podłogach 32,5*32,5.
    Poza tym tej samej firmy mam kafle w pokojach i salonie imitujące drewno (ze
    wzlędu na podłogówkę, też paradyż), które wg mnie i znajomych wyglądają
    lepiej niż parkiet i deski.

    Pozdrawiam
    Kadafi