  • 1. Data: 2023-05-29 11:28:48
    Temat: Czynsz
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    Planuję zmienić klimat, tak wiec przyglądałem na OLXie oferty domów na
    wybrzeżu. Co mnie zastanawia to że ceny w których naliczany jest także
    czynsz.. O co tu chodzi, kupuję dom i jeszcze  miałbym komuś płacić czynsz?

  • 2. Data: 2023-05-29 11:43:34
    Temat: Re: Czynsz
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-05-2023 o 11:28, Trybun pisze:
    > Planuję zmienić klimat, tak wiec przyglądałem na OLXie oferty domów na
    > wybrzeżu. Co mnie zastanawia to że ceny w których naliczany jest także
    > czynsz.. O co tu chodzi, kupuję dom i jeszcze  miałbym komuś płacić czynsz?

    A kupujesz dom z działka na pełną własność, czy mieszkanie?

    Niektórzy "czynszem" nazywają opłaty eksploatacyjne, podatkowe,
    remontowe itd...

  • 3. Data: 2023-05-29 12:19:31
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 29.05.2023 o 11:43, Cavallino pisze:

    > A kupujesz dom z działka na pełną własność, czy mieszkanie?
    >
    > Niektórzy "czynszem" nazywają opłaty eksploatacyjne, podatkowe,
    > remontowe itd...

    Pewnie tak.. A chodzi o dom na własność, przynajmniej takie kryteria
    podałem w wyszukiwarce OLXa.

  • 4. Data: 2023-05-29 12:37:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-05-2023 o 12:19, Trybun pisze:

    > Pewnie tak.. A chodzi o dom na własność, przynajmniej takie kryteria
    > podałem w wyszukiwarce OLXa.

    Pytanie raczej dotyczyło konkretnej oferty którą przeglądasz (i ma
    czynsz), albo nie wiem o co Ci chodzi konkretnie.

  • 5. Data: 2023-05-29 18:55:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u51r8k$1bmhv$1@dont-email.me>
    user Trybun pisze tak:

    > Co mnie zastanawia to że ceny w których naliczany jest także
    > czynsz

    co to znaczy po polsku?

    --
    za młody żeby kraść
    za stary żeby programować

    #jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 6. Data: 2023-05-30 07:44:22
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 29.05.2023 o 12:37, Cavallino pisze:

    > Pytanie raczej dotyczyło konkretnej oferty którą przeglądasz (i ma
    > czynsz), albo nie wiem o co Ci chodzi konkretnie.

    Czy nie pisałem już wcześniej - o kwestia opłacania czynszu w wypadku
    domów wolnostojących, . I chyba nie chodzi o formularz samego OLXa, to
    firma handlująca nieruchomościami  w Gdyni wstawiła swój własny
    formularz z czynszem w tym serwisie. Tym niemniej przy niektórych
    ofertach domów w opcji czynsz jest wymieniona cena.

  • 7. Data: 2023-05-30 07:44:49
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 29.05.2023 o 18:55, PiteR pisze:
    > in <news:u51r8k$1bmhv$1@dont-email.me>

    > co to znaczy po polsku?

    chyba to samo co po amerykancku.

  • 8. Data: 2023-05-30 07:57:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-05-2023 o 07:44, Trybun pisze:

> [...]
    > formularz z czynszem w tym serwisie. Tym niemniej przy niektórych
    > ofertach domów w opcji czynsz jest wymieniona cena.

    A po polsku to o co chodzi powyżej?
    Bo jak to czytam, to mam wrażenie że to jakiś translator pisał.....

    Jeśli chodzi o to, czego tylko mogę się domyślać, to czemu pytasz na
    grupie, o co konkretnie chodzi sprzedawcy, zamiast jego?

    Zapytaj i daj znać jak rozwiązano Twój problem....