  • 1. Data: 2023-12-13 03:21:18
    Temat: Dom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ?
    Od: a a <m...@g...com>

    Donald Trump, gdy planoali bhudoać farmę wiatrową na Florydzie, w pobliżu jego
    rezydencji i pola golfowego, powiedział, że nigdy się nie zgodzi, bo nieruchomość
    straci 80% na wartości, bo nikt tam nigdy już nie przyjedzie.

    No i się nie zgodził i nikt go nie wywłaszczył i farmy wiatrowej w pobliżu nie
    zbudowano.

    W UK, gdy wybudowano wiatraki farmerom, w pobliżu ich domów, to się wyprowadzili do
    miasta, aby nie zachorować na Syndrom Skrajnego Wyczerpania i w sądzie uzyskali
    100.000 funtów odszkodowania za utratę wartości domu.

    Czy w Polsce też będą wypłacane odszkodowania za utratę wartości domów, gdy postawią
    wiatraki ?

    Czy będzie je wypłacał operator, właściciel farmy wiatrowej z góry, czy dopiero po
    wyroku sądowym ?

  • 2. Data: 2023-12-13 12:29:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 grudnia 2023 o 03:21:20 UTC+1 a a napisał(a):
> [...]
    postawią wiatraki ?

    > Czy będzie je wypłacał operator, właściciel farmy wiatrowej z góry, czy dopiero po
    Nie beda nic wypłacali. Popatrz na wynik wyborów. Chcacemu nie dzieje się krzywda.

  • 3. Data: 2023-12-13 19:14:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Dec 2023 18:21:18 -0800 (PST), w
    <022ec0cb-2eaa-47dd-8c5b-1379f70aa9ecn@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Czy w Polsce też będą wypłacane odszkodowania za utratę wartości domów, gdy
    postawią wiatraki ?

    A właściciel wypłaca kasę gminie, gdy obok wybudują krajówkę i wartości gruntu
    wzrosły?

  • 4. Data: 2023-12-13 19:25:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 grudnia 2023 o 19:18:24 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 12 Dec 2023 18:21:18 -0800 (PST), w
    > <0...@g...com>, a a
    > A właściciel wypłaca kasę gminie, gdy obok wybudują krajówkę i wartości gruntu
    > wzrosły?
    Tak. Opłata adiacencka się to nazywa.

  • 5. Data: 2023-12-13 23:44:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:i1tjnip9es81poald5crngoo07pj9t333u@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > A właściciel wypłaca kasę gminie, gdy obok wybudują krajówkę i
    > wartości gruntu wzrosły?

    Mieszkam w Londynie przy obwodnicy, lotnisku, wiatrakach, linii wn,
    maszcie 5G, statki na Tamizie trombio i panie domy tu za darmo rozdajo
    ;)

    Przed świętami się nie wyrobię ale w styczniu ide oblookać mój wiatrak
    co ci ludzie słyszą. Szczególnie samotne wariatki z kundlem.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 6. Data: 2023-12-14 00:11:35
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.12.2023 o 23:44, PiteR pisze:

> [...]
    >
    > Przed świętami się nie wyrobię ale w styczniu ide oblookać mój wiatrak
    > co ci ludzie słyszą. Szczególnie samotne wariatki z kundlem.

    Idź, idź.

    Z wiatrakiem jest zupełnie inny problem. Pierwszy to taki, że wiatrak
    hałasuje wtedy, jak dobrze wieje co w sumie częste nie jest. Jak ktoś
    teraz będzie pierdolił że jest, to niech sobie sprawdzi u źródła, czyli
    na stronach energetyki, ile najebało prądu z wiatraków ostatnio.
    Może zrobią kiedyś podział na konkretne farmy, żeby można sprawdzać
    dokładniej. Jest chujnia.

    Wiatrak hałasuje najbardziej, jak jest mgła...czyli kilka dni w
    roku...ale wtedy nie może być wielkiego wiatru, bo mgłę rozwieje.

    Do wiatraka wchuj ważna jest lokalizacja bo nie wszędzie jest to
    oczywiste. Ostatnio podawałem mapy dla Polski...ale kurwa jak w beton.
    Zleciały się trolle i napierdalały, że z mapy wynika iż 70% Polski jest
    wietrzna. Chuja. Wiatrak, żeby dobrze pracował to musi mieć MINIMUM
    czyli 10m/s bo poniżej to chujnia. Miejsc gdzie jest to 10m/s to
    wybrzeże i morze i kawałek Wlkp. W pozostałych miejscach niewiele wieje,
    więc hałas jest znacznie mniejszy, łącznie z zyskiem. OK, na dużej
    wysokości lepiej wieje ale też nie wszędzie. Piszę tu o 100m od ziemi.

    Dlaczego to piszę? Mam wiatrak ale nie wysoko. Jak go nie miałem, to
    miałem CHUJ nie pojęcie jak to rzeczywiście działa. Okurwa, jaki byłem
    mądry przed wiatrakiem! Mieszkam w Wlkp i mogę napisać tyle, że w 2023
    to łącznie było 3 tygodnie dobrego wiatru z 53 tygodni dostępnych. Dla
    mnie chujnia z grzybnią. Poprzedni rok był znacznie lepszy, jakieś 300%.
    Czekam kurwa na wiatr bo ostatnie dni z PV są takie, że o 12:00AM muszę
    chodzić z latarką po ulicy i mi wczoraj akumulatory zdechły na działce.
    Zima energetyczna w pełni.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-12-14 00:16:53
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > ostatnie dni z PV są takie, że o 12:00AM muszę
    > chodzić z latarką po ulicy

    12:00 PM ale to bez kurwa znaczenia. Czasem nie odróżniam.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-12-14 00:36:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 grudnia 2023 o 23:44:36 UTC+1 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > --
    > Piter
    >
    > #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne
    Jak zyjesz w Anglii to po chuj się wcinasz na polska grupę i chcesz nam zycie
    urzadzac?

  • 9. Data: 2023-12-14 00:39:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 14 grudnia 2023 o 00:12:28 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > Czekam kurwa na wiatr bo ostatnie dni z PV są takie, że o 12:00AM muszę
    > chodzić z latarką po ulicy i mi wczoraj akumulatory zdechły na działce.
    Mgle to masz debilu mózgową. Ale niedużą bo juz prawie mózgu nie masz.

  • 10. Data: 2023-12-14 00:47:27
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Jak zyjesz w Anglii to po chuj się wcinasz na polska grupę i chcesz nam zycie
    urzadzac?

    Jak żyjesz na poddaszu w Łodzi to musisz być Żydem :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>