  • 1. Data: 2020-06-22 12:36:12
    Temat: Jakie to drzewo/krzew?
    Od: ogrodnik <b...@g...com>

    Urosło mi na działce coś, co po liściach wygląda na lipę ale właśnie
    osiemdziesięcioletnią lipę mam w pobliżu, piękna, pachnie teraz wspaniale - jednak
    ona ma inne liście, korę, gałązki itp. Jest podejrzenie na leszczynę ale z tak
    dorodnymi pniami, od razu wyrosły trzy?!

    Załączam zdjęcia, może ktoś coś podpowie.

    https://imgur.com/OeJDHgl

    https://imgur.com/KAwmrd5

    https://imgur.com/18B4b0N

    https://imgur.com/hXwcL2O

  • 2. Data: 2020-06-22 18:32:56
    Temat: Re: Jakie to drzewo/krzew?
    Od: XL <i...@g...pl>

    ogrodnik <b...@g...com> wrote:
> [...]
    > leszczynę ale z tak dorodnymi pniami, od razu wyrosły trzy?!
    >
    > Załączam zdjęcia, może ktoś coś podpowie.

    Lipa drobnolistna.

    --
    XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: