  • 1. Data: 2017-07-25 21:01:28
    Temat: Kapanie na borówki
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Teściu kupił 300 sadzonek borówki, a jako że coś uzłyszał
    że doktoryzuję się z podlewania ogródka, to zaordynował cobym
    wymyślił mu system podlewania tych chabazi, gdyż ponieważ ponoć
    muszą być regularnie podlewane. Czy ktoś mógłby coś doradzić?
    Chodzi mi o samo podejście końcowe do krzaków, bo rury
    główne, pompę i sterowanie to sobie jakoś wykumam.

    L.

  • 2. Data: 2017-07-25 22:21:35
    Temat: Re: Kapanie na borówki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

> [...]
    > Chodzi mi o samo podejście końcowe do krzaków, bo rury
    > główne, pompę i sterowanie to sobie jakoś wykumam.

    Podejście końcowe do krzaków... hm... a tam gdzieś nie było
    o tym, że regularnie podlewana ma być ziemia, w której toto
    rośnie, a nie że trzeba podchodzic i kapać na chabazia?
    Powinno być o tym w dołączonej instrukcji obsługi, a jak nie,
    to trzeba sobie ściągnąć dejtaszita do borówki.

    Ja w każdym razie bym sobie wybrał coś z tego asortymentu:

    https://allegro.pl/kategoria/nawadnianie-przewody-kr
    oplujace-82289

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2017-07-25 23:14:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 25 lipca 2017 22:21:37 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Powinno być o tym w dołączonej instrukcji obsługi, a jak nie,
    > to trzeba sobie ściągnąć dejtaszita do borówki.

    To było kupowane od żywego chłopa, nie wiem czy była instrukcja,
    ale faktycznie teść coś tam zapodawał o kroplowaniu, teraz sobie
    przypomniałem. Ok dzięki, idę tym tropem ;)

    L.