  • 21. Data: 2014-01-23 08:53:00
    Temat: Re: Kosztorys budowy - do podzielenia się - ma ktoś?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-01-23 08:39, Franc wrote:

    > Bardzo dziękuję, plik otrzymałem.
    > Super masz to rozpisane :-) - włącznie z tabliczką informacyjną.

    Notowałem wszystko co było związane z budową, nawet teczkę na
    dokumentację projektową ;-)
    Odnośnie do dokumentacji (projekt indywidualny) są projekty branżystów
    (wodkany, gaz, prąd, konstrukcje itd.) ale nie ma tam projektu
    architektonicznego, który wart był wtedy ok. 4000zł.
    Rozliczyłem się z panią architekt w barterze.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 22. Data: 2014-01-23 10:13:24
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    quent napisał(a):

> [...]
    > architektonicznego, który wart był wtedy ok. 4000zł.
    > Rozliczyłem się z panią architekt w barterze.

    Ty świntuszku! ;)

  • 23. Data: 2014-01-23 11:34:52
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-01-23 10:13, zbigi wrote:

    > Ty świntuszku! ;)

    LOL
    To był barter zdalny ;-)

  • 24. Data: 2014-01-24 07:29:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Franc wrote:
    > Witam grupę,
    >
    > Czy ktoś z obecnych tutaj grupowiczów posiada i wyraża chęć
    > podzielenia sie arkuszem (xls byłby the best) do oszacowania kosztów
    > budowy?
    >
    > Szukałem programów do kosztorysowania, ale to jakiś kosmos jest i nie
    > załapałem jakiegoś prostego w użyciu.
    >
    > Może ktoś ma gotowca, gdzie wystraczy że powstawaiam sobie swoje
    > dane, ceny itp i będę w stanie coś oszacować. Oczywiście mogę zrobić
    > to samemu, ale jestem przekonany, że połowę rzeczy nie uwzględnie.

    he he przyjmij ze wydasz z dwa razy tyle ile masz :)

    szczególnei reujnujący jest ostsni etap czyli wykończeniówka :)

  • 25. Data: 2014-01-24 16:07:40
    Od: "RaZor" <m...@w...pl>

    Witam, czy mogę również poprosić o ten pliczek?
    Z góry Dziekuję.
    w...@o...pl