  • 1. Data: 2011-07-20 07:47:02
    Temat: Kotwienie bali do podłoża
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    Witam
    Jestem na etapie projektowania drewutni i wymyslilem sobie, ze wyleje
    betonowa plyte, a na konstrukcje dam 4 bale o srednicy powiedzmy 60 cm.
    No i powstal problem bo nie za bardzo jest jak te bale przymocowac do
    płyty. O ile do kwadratowych belek sa specjalne metalowe profile, ktore
    zalewa sie w betonie i skreca na sruby do belki - to do okraglakow nic
    takiego nie widzialem.
    Macie moze jakis pomysl jak to mozna zakotwic w betonie aby nie odfrunelo ?

  • 2. Data: 2011-07-20 07:57:27
    Temat: Re: Kotwienie bali do podłoża
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "slonko" <s...@s...las.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiego nie widzialem.
    > Macie moze jakis pomysl jak to mozna zakotwic w betonie aby nie odfrunelo

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=kot
    wa+typu+u

  • 3. Data: 2011-07-20 08:45:12
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > takiego nie widzialem.
    > Macie moze jakis pomysl jak to mozna zakotwic w betonie aby nie odfrunelo  ?

    60 cm bale raczej nie odfruną...:-) co najwyżej maże się budynek
    przesunąć...
    po prostu zabetonuj w płycie pręty gwintowane, potem wiercisz w balu
    otwory i przykręcasz na wskroś, albo prościej kawałki pręta które
    potem wystające zaginasz...
    BTW przy takich balach to kawałek porządnego fundamentu by się
    zdało...

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2011-07-20 11:26:37
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 20.07.2011 09:57, Kris pisze:

    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=kot
    wa+typu+u

    no takie mam - ale to jest do kantowek tylko i srednicowo za male :(

  • 5. Data: 2011-07-20 12:01:05
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    wa+typu+u

    > no takie mam - ale to jest do kantowek tylko i srednicowo za male :(

    Średnicowo sobie poszukaj odpowiedniej ew zlec słusarzowi aby zrobił
    A dół bala zawsze możesz przerobić na kantówke przecież.
    Zawsze też możesz zabetonować po dwa ceowniki/kątowniki i pomiędzy nie
    wstawić i przykręcic bal.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-07-20 12:16:03
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 20.07.2011 14:01, Kris pisze:
> [...]
    > A dół bala zawsze możesz przerobić na kantówke przecież.
    > Zawsze też możesz zabetonować po dwa ceowniki/kątowniki i pomiędzy nie

    o widzisz i tu juz rozsadnie gadasz :)