  • 61. Data: 2022-10-15 19:49:03
    Temat: Re: Magazyn energii - akumulatory GEL czy LiFePO4?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/10/2022 19:46, a a wrote:
    > Czy na tej grupie nie ma nikogo po zawodówce elektrycznej

    Jest "a a", ale zajety robieniem pompy ciepła na peltierach.

  • 62. Data: 2022-10-15 20:53:32
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 15 October 2022 at 19:49:06 UTC+2, heby wrote:
    > Jest "a a", ale zajety robieniem pompy ciepła na peltierach.
    Za pompy ciepla na Peltierach będzie Nobel,
    bo jest to technologia i biznes warty miliardy, przy którym Tesla produkujące
    elektryki, to maly pikuś.

    Do rozpoczęcia produkcji potrzebny jest duży wklad, czyli finansowanie prywatne.
    A takiego w Polsce, ani Europie dzisiaj nie ma.
    Jest w Azji, w Chinach.

    Można przez giełdę, wyemitowac prywatne akcje, a potem spólkę upublicznić.

    Mozna przez US DOE, ale będą chcieli wszystko przejąć tanio.

    Zatem każda nowa technologia to kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa

    Na dzisiaj nie mam drobnych w kieszeni aby to wszystko sfinansować i rozpocząć
    produkcję, bo testy przeprowadzone i wszystko pomierzone.

    Może zima będzie ciepła i nikt na szczęście nie zamarznie.

  • 63. Data: 2022-10-15 21:30:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 15 października 2022 o 20:53:33 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    produkcję, bo testy przeprowadzone i wszystko pomierzone.

    > Może zima będzie ciepła i nikt na szczęście nie zamarznie.
    To moze bys sie do kurwy nędzy zajął robieniem klimatyzacji za którą dostaniesz
    Nobla a nie przesiadywał na grupie i wpierdalal się jak koszula w dupę we wszystko.

  • 64. Data: 2022-10-15 21:43:51
    Od: a a <m...@g...com>

    Wiesz dobrze, że nikomu nie sprzedasz litówek, ani fosforanowych, bo do ich ladowania
    potrzebny jest bunkier na polu.

    W domu nie wolno ladowac, ani tego trzymać, bo ubezpieczalnia nie wyplaci
    odszkodowania, gdy dom zostanie spalony i zrujnowany

    Z tego powodu nie chciałem tych 80 litówek 90Ah nawet za frico
    bo w samochodzie umieszczone są pod zawieszeniem i jak się zapalą to ogień dmuchnie
    na zewnątrz
    a w pomieszczeniu to jest problem bo gazu będzie za dużo.

    I fosforanowe sa bezpieczeniejsze, ale to nie znaczy, że nie mogą sie nagle zapalić,
    bo to nadal sa litówki i wodor jest generowany.

    A budowanie bunkra na polu mnie nie rajcuje

  • 65. Data: 2022-10-15 22:00:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 15 października 2022 o 21:43:53 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    zapalić, bo to nadal sa litówki i wodor jest generowany.

    > A budowanie bunkra na polu mnie nie rajcuje
    A gdzie bys je schował? W szpitalu pod łóżkiem?

  • 66. Data: 2022-10-15 22:48:26
    Od: a a <m...@g...com>

    1.Pielęgniarka
    Panie doktorze, pacjent @4...@g...com
    znów zasłał łóżko

    Bardzo dobrze, widać poprawę

    2.Pielęgniarka
    Panie doktorze, ale ona nie wymawia "rrrrrr"

  • 67. Data: 2022-10-15 23:11:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ziewww.

  • 68. Data: 2022-10-15 23:21:23
    Od: a a <m...@g...com>

    Panie doktorze
    kogut znów nasrał na klawiaturę
    i dziobie w ekran

    Doktor:
    widac poprawę,
    godzinę temu kogut się zesrał do łóżka

  • 69. Data: 2022-10-15 23:25:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 15 października 2022 o 23:21:24 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > Panie doktorze
> [...]
    Chyba już nikt się nie dziwi dlaczego cie w wariatkowie trzymają.

  • 70. Data: 2022-10-15 23:38:38
    Od: a a <m...@g...com>

    przestan srac kogucie i opowiadaj o swoim wariatkowie.
    śmiało, nie pękaj
    posmiejemy się