eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › "Tego programu już nie będzie". Tragiczny wypadek przerwał emisję uwielbianej "Sondy". Niewyjaśnione okoliczności Emisję "Sondy" przerwano 29 września 1989 r. w wyniku śmierci obu prowadzących -- Andrzej Kurek i Zdzisław Kamiński zmarli w wypadku sam

  • 1. Data: 2022-09-29 14:38:10
    Temat: "Tego programu już nie będzie". Tragiczny wypadek przerwał emisję uwielbianej "Sondy". Niewyjaśnione okoliczności Emisję "Sondy" przerwano 29 września 1989 r. w wyniku śmierci obu prowadzących -- Andrzej Kurek i Zdzisław Kamiński zmarli w wypadku sam
    Od: a a <m...@g...com>

    "Tego programu już nie będzie". Tragiczny wypadek przerwał emisję uwielbianej
    "Sondy". Niewyjaśnione okoliczności

    Emisję "Sondy" przerwano 29 września 1989 r. w wyniku śmierci obu prowadzących --
    Andrzej Kurek i Zdzisław Kamiński zmarli w wypadku samochodowym pod Raciborzem. W
    pechowy poranek za kierownicą peugeota 405 siedział kierowca rajdowy Andrzej
    Gieysztor. "Sonda" pobudzała wyobraźnię telewidzów w PRL-u, zmuszała do myślenia i
    zaszczepiała pasję do nauki.

    https://przegladsportowy.onet.pl/motorowe/rajdy-samo
    chodowe/tego-programu-juz-nie-bedzie-tragiczny-wypad
    ek-przerwal-emisje-uwielbianej-sondy/cl9hx1y

    Nie rozumiem dlaczego tekst w dziale sportowym
    ale pojechałem do Raciborza jakiś tydzień, dwa po tym wypadku i ktoś mi pokazal to
    miejsce , jakiś zakręt, drzewo , na zjeździe w dół do Raciborza i przejazdu

    Podobno był wyciek oleju z samochodu, podobno się spieszyli na realizację programu

    Kierowca rajdowy, mocny, szybki samochód to niekoniecznie bezpieczeństwo, skoro inni
    nie ulegli wypadkowi na śliskiej plamie.

    A jest tam jednak ruch samochodowy, bo jest potem u dolu odnoga w lewo i też nią
    jechałem objazdem w kierunku Wodzisławia.

  • 2. Data: 2022-09-29 17:03:36
    Temat: Re: "Tego programu już nie będzie". Tragiczny wypadek przerwał emisję uwielbianej "Sondy". Niewyjaśnione okoliczności Emisję "Sondy" przerwano 29 września 1989 r. w wyniku śmierci obu prowadzących -- Andrzej Kurek i Zdzisław Kamiński zmarli w wypadku
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 29 września 2022 o 14:40:10 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    >
    > A jest tam jednak ruch samochodowy, bo jest potem u dolu odnoga w lewo i też nią
    jechałem objazdem w kierunku Wodzisławia.
    Kłamiesz, w tym czasie byłeś budować tajna bazę na księżycu.

  • 3. Data: 2022-09-29 22:39:16
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 29 September 2022 at 17:03:38 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    jechałem objazdem w kierunku Wodzisławia.
    > Kłamiesz, w tym czasie byłeś budować tajna bazę na księżycu.
    To było później.

    Wcześniej skupowałem zużyte satelity telekomunikacyjne aby je wysłać na orbite
    okołoksiężycową, do utrzymywania łączności z łazikami, kamerami, orbiterami na
    Księżycu.
    Jest jeszcze 200 zużytych satelitów telekomunikacyjnych, wycofanych z eksploatacji,
    na orbicie parkingowej.