  • 1. Data: 2022-06-28 14:05:51
    Temat: Myjka ciśnieniowa z silnikiem inwerterowym
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Czy ktoś mógłby polecić sensowną myjkę ciśnieniową niewielkich /
    średnich rozmiarów z silnikiem inwerterowym? Przeglądam na razie
    kategorię na Leroy Kremlin (co nie znaczy, że tam będzie kupowana).
    Szukam czegoś na prośbę znajomego, który chce mieć urządzenie do
    czyszczenia tarasu i mebli ogrodowych. Na tarasie ma zawór czerpalny,
    kranik do podłączenia szlaucha, więc jest gdzie podpiąć.

    Na stronie LM jest filtrowanie po silniku, ale gdy zaznaczy się rodzaj
    silnika inwerterowy to w opisach myjek podają, że szczotkowy, więc chyba
    sami nie wiedzą co sprzedają.

    Przy okazji poczytałem opinie dotyczące droższego modelu Kaerchera -
    <https://www.leroymerlin.pl/porzadki-w-ogrodzie/myjk
    i-i-akcesoria/myjki-cisnieniowe/myjka-cisnieniowa-k-
    rcher-k5-2100-w-145bar,p354183,l90.html>
    Jest ktoś w stanie potwierdzić te przypadłości z komentarzy?

    Rzućcie jakieś marki, modele, które by warto wziąć pod uwagę.

    Dziękuję.

    K.

  • 2. Data: 2022-06-28 14:22:00
    Temat: Re: Myjka ciśnieniowa z silnikiem inwerterowym
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2022 o 14:05 Krystek <s...@k...art.pl> pisze:

> [...]
    > Jest ktoś w stanie potwierdzić te przypadłości z komentarzy?
    >
    > Rzućcie jakieś marki, modele, które by warto wziąć pod uwagę.

    Mam K5 od 2015.
    (taki zestaw kupiłem :
    https://archiwum.allegro.pl/oferta/myjka-cisnieniowa
    -karcher-k5-dom-plus-ls3-rs-home-i5107631505.html)
    Używana przy domu, raczej rzadko - kilkanaście razy w roku. Czasem sąsiad
    pożycza.
    Nic się z nią nie dzieje.

    TG

  • 3. Data: 2022-06-28 14:45:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    -karcher-k5-dom-plus-ls3-rs-home-i5107631505.html)

    > Używana przy domu, raczej rzadko - kilkanaście razy w roku. Czasem

    Ciutkę droga. Szukam(y) myjki tak do 1000 złotych. Ale zestaw ciekawy.

    K.

  • 4. Data: 2022-06-28 15:16:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 28 czerwca 2022 o 14:45:02 UTC+2 Krystek napisał(a):

    i-i-akcesoria/myjki-cisnieniowe/myjka-cisnieniowa-k-
    rcher-k5-2100-w-145bar,p354183,l90.html>

    -karcher-k5-dom-plus-ls3-rs-home-i5107631505.html)

    > Ciutkę droga. Szukam(y) myjki tak do 1000 złotych. Ale zestaw ciekawy.

    PHDP 180

  • 5. Data: 2022-06-28 16:55:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 28.06.2022 o 15:16, Kris pisze:

    i-i-akcesoria/myjki-cisnieniowe/myjka-cisnieniowa-k-
    rcher-k5-2100-w-145bar,p354183,l90.html>

    -karcher-k5-dom-plus-ls3-rs-home-i5107631505.html)

    > PHDP 180

    Parkside. Zupełnie zapomniałem o tej marce. No i gwarancja 3 lata. Ale
    tak teraz widzę, że myjki z silnikami inwerterowymi to zaczynają się od
    ok. 1000 zł w górę.

    Co prawda to nie inwerterowa, ale ta -
    <https://allegro.pl/oferta/myjka-cisnieniowa-alu-pre
    dator-270ew-bar-chemia-12004392149>
    - LAVOR Alu Predator 180 wygląda ciekawie.

    Czy jak nie ma nasadki ze zbiornikiem na detergent na pistolecie lancy
    to myjka pobiera środek myjący z pojemnika na detergent podczas
    zasysania wody do lancy?

    K.

  • 6. Data: 2022-07-05 21:43:33
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 28.06.2022 o 14:45, Krystek pisze:
    > Ciutkę droga. Szukam(y) myjki tak do 1000 złotych. Ale zestaw ciekawy.

    Gołe k5 starego typu jest akurat w promocji
    https://www.mediaexpert.pl/dom-i-ogrod/myjki-wysokoc
    isnieniowe_i_akcesoria/myjki-wysokocisnieniowe/myjka
    -cisnieniowa-karcher-k5-universal-1-950-213-0

    ponieważ w moim zabytkowym hds 75 właśnie strzeliła wężownica kupiłem tydzień temu
    https://allegro.pl/oferta/myjka-cisnieniowa-lvr4-275
    ewbar-2500w-zestaw-xl-11820446318

    silnik indukcyjny to z mojego punktu widzenia nieistotny bajer - to nie z silnikiem

    problemy w tanich myjkach

    w pierwszej chwili byłem lekko rozczarowany ciśnieniami, ale po wywaleniu
    oryginalnego
    węża i pistoletu, i zapięciu takiego kompletu na m22

    https://allegro.pl/oferta/waz-5m-dn6-400bar-przedluz
    ka-do-karcher-hd-hds-11552705181
    https://allegro.pl/oferta/lanca-m22-komplet-dysz-do-
    karcher-hd-bosch-ghp-11996629482
    https://allegro.pl/oferta/pistolet-do-myjki-karcher-
    hd-hds-guma-345bar-m22-9540465699

    robi robotę znacznie lepszą niż wspomniany hds 75 (sporo większe ciśnienie, ale
    niestety
    mniejszy przepływ) i spokojnie przeskakuje k5 od ojca na tym co k5 miało dołączone
    fabrycznie