  • 1. Data: 2022-06-28 13:46:38
    Temat: Palenie trującym mazutem powinno być zakazane na calym świecie vbo to rakotwórczy syf
    Od: a a <m...@g...com>

    Ceny oleju opałowego wzrosły w ciągu roku o 100 proc. czyli z ok. 4 do 8 zł za jeden
    litr
    1 view
    Subscribe
    a a's profile photo
    a a
    13:34 (11 minutes ago)
    Ceny oleju opałowego rujnują budżety Polaków. "Jestem biedaczką. Nie wiem, jak żyć"

    Jestem bogatą biedaczką -- żartuje się pani Anna, mieszkanka Konstantynowa pod
    Łodzią. W przypadku kobiety jest to śmiech przez łzy. Ta emerytowana nauczycielka
    mieszka samotnie w domu, który ogrzewa piecem na olej opałowy (OO). Ceny tego paliwa
    tak mocno wzrosły, że dziś jego zakup na kolejną zimę pochłonie połowę wszystkich
    pieniędzy, za jakie kobieta musi przeżyć cały rok. -- Chciałabym zapytać premiera i
    prezesa Kaczyńskiego oraz posłów PiS: jak żyć -- mówi rozgoryczona kobieta. Ludzi w
    podobnej sytuacji jest w Polsce dziesiątki tysięcy.

    https://www.onet.pl/informacje/onetkrakow/ceny-oleju
    -opalowego-szaleja-osoby-opalajace-nim-domy-sa-w-roz
    paczy/kh0tdrk,79cfc278

    Olej opalowy to żaden olej a trująca ropa i ogrzewanie domow ropa powinno byc
    zakazane bo spaliny sa bardzo rakotwórcze
    a a's profile photo
    a a
    13:45 (now)
    , piece na olej opałowy, czy mazut (to tzw. ciężki olej opałowy -- zanieczyszczony
    siarką).

    -- I faktycznie przez długi czas tak właśnie było -- mówi w rozmowie z Onetem pani
    Anna mieszkanka jednej z wiosek w okolicach Konstantynowa Łódzkiego. -- Gdy w 2000 r.
    wybudowaliśmy dom, to kupowaliśmy do niego z mężem opał w cenie 1 zł i 42 gr za litr.

    ==
    Palenie mazutem powinno być zakazane na calym świecie bo to rakotwórcza trucizna

  • 2. Data: 2022-06-28 15:00:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 28 czerwca 2022 o 13:46:41 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]

    > ==
    > Palenie mazutem powinno być zakazane na calym świecie bo to rakotwórcza trucizna
    Na raka mózgu nie umrzesz.

  • 3. Data: 2022-06-28 20:08:00
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 28 June 2022 at 15:00:43 UTC+2, 4...@g...com wrote:

> [...]
    2000 r. wybudowaliśmy dom, to kupowaliśmy do niego z mężem opał w cenie 1 zł i 42 gr

    Nie pytaj mnie czy umrzesz w tym roku na raka mózgu.

    Nie jestem wróżką.

    Idź do lekarza, niech cię wyśle na rezonans i dokładnie zbada

  • 4. Data: 2022-06-29 01:12:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 28 czerwca 2022 o 20:08:03 UTC+2 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie jestem wróżką.
    >
    > Idź do lekarza, niech cię wyśle na rezonans i dokładnie zbada
    Marna prowokacja, ale czego można wymagać od kretyna.

  • 5. Data: 2022-06-29 01:16:14
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 29 June 2022 at 01:12:17 UTC+2, 4...@g...com wrote:

> [...]
    2000 r. wybudowaliśmy dom, to kupowaliśmy do niego z mężem opał w cenie 1 zł i 42 gr

    nie pyskuj, tylko idź do lekarza, bo zdrowie jest najważniejsze

  • 6. Data: 2022-06-29 07:05:14
    Temat: Re: zenek zatruł się smrodem swego śmietnika
    Od: Runt <s...@t...org>

    /.../