  • 11. Data: 2024-02-14 14:03:05
    Temat: Re: Na rynku nieruchomości bez większych zmian.
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.02.2024 o 12:16, Janusz pisze:

    > Dokładnie, funkcjonalność zerowa, to tak jakby w notatniku czytać grupy.

    Zapomniałeś napisać, że wszystkie wątki w jednym notatniku :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2024-02-14 17:32:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Zapomniałeś napisać, że wszystkie wątki w jednym notatniku :D
    No tak, to wiadome dla każdego co tam choć raz zajrzał :)

    --
    Janusz

  • 13. Data: 2024-02-15 20:43:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Feb 2024 08:02:00 -0800 (PST), w
    <b901fa7d-1a66-4edc-a28d-c52e21005cb5n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Cały czas przybywa nieruchomosci do sprzedaży i do najmu. Nie sa to duze ilosci
    jednak widać stały trend.

    Do końca roku obiecałeś 2000zł/m2. Kiedy zacznie spadać?

  • 14. Data: 2024-02-15 20:44:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Feb 2024 00:28:56 +0100, w <uqgtvs$2k1fb$1@news.icm.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > W dniu 14.02.2024 o 00:19, Zenek Kapelinder pisze:
    >
    > Jeszcze 8 dni :)
    > Hehehe

    Oooo, to debil będzie miał jak się wykręcić, gdy 31.12.2024 nie będzie
    2000m2... :)

  • 15. Data: 2024-02-15 21:58:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 15 lutego 2024 o 20:44:13 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 13 Feb 2024 08:02:00 -0800 (PST), w
    > <b...@g...com>, Zenek Kapelinder
    > Do końca roku obiecałeś 2000zł/m2. Kiedy zacznie spadać?
    Nie przypominam sobie zebym obiecywał na koniec roku 2000 za metr. Daj linka.
    Obiecywałem mieszkania za złotówkę ale bez podawania konkretnych terminow. W Europie
    juz nieruchomosci po 1 ojro sa.

  • 16. Data: 2024-02-15 22:26:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 15 Feb 2024 12:58:25 -0800 (PST), w
    <0b6c0ad2-8899-404c-b490-efa8d6e8dffan@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Nie przypominam sobie zebym obiecywał na koniec roku 2000 za metr. Daj linka.

    Tue, 11 Oct 2022 17:31:04 +0200
    "Może rok, może dwa ale nie dłużej niż trzy jak się zacznie."
    "Mieszkań jest (dwa miliony pustych) i będzie w niedalekiej przyszłości do
    oporu. W trzydziesto letnim bloku mieszkanie będzie kosztowało 15% ceny
    nowego."
    "A to szybciej wróży na gorce cenowej w ładnym miejscu 300 złotych za metr niz
    5000."

    >Obiecywałem mieszkania za złotówkę ale bez podawania konkretnych terminow. W Europie
    juz nieruchomosci po 1 ojro sa.

    Niech będzie 2000zł/m2. Zarobisz sobie na mnie. "Zaczęło się" już??
    Bo srałeś głupotami, gdy mieszkania były o 50% tańsze niż teraz :D :D

  • 17. Data: 2024-02-16 01:29:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 15 lutego 2024 o 22:26:36 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > Niech będzie 2000zł/m2. Zarobisz sobie na mnie. "Zaczęło się" już??
    > Bo srałeś głupotami, gdy mieszkania były o 50% tańsze niż teraz :D :D
    Jak widzę nie pisałem ze 2000. Terminu tez nie precyzowałem. Raczej sa to złote myśli
    twojego skarlałego mózgu.

  • 18. Data: 2024-02-16 11:34:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 15 Feb 2024 16:29:20 -0800 (PST), w
    <3795a568-3fc4-4330-9b51-fcf65c410952n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    ilosci jednak widać stały trend.
    Europie juz nieruchomosci po 1 ojro sa.
    > Jak widzę nie pisałem ze 2000. Terminu tez nie precyzowałem. Raczej sa to złote
    myśli twojego skarlałego mózgu.

    A 15% ceny nowego to ile? I nie pultaj się tak, gdy dostajesz w mordę od samego
    siebie :D

    Październik 2022 - cena m2 w Wawie - 12 tys.
    Luty 2024 - cena m2 w Wawie 17,4 tys.

    Od czego ci policzyć te 15%, szczochu? :)