  • 1. Data: 2024-02-10 01:01:23
    Temat: jak przewiercić sufit
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jak przewiercić sufit

    Jakie są triki, żeby przewiercic sufit w angielskim domu podbny strop
    jak niemieckie wypełnione trocinami.

    Chodzi o przepchanie jednej skrętki fi 8 mm

    Wiercę z góry, wiercę z dołu i teraz jak przeciagnąć kabel?

    endoskop wypozyczyć? ;)

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2024-02-10 01:20:54
    Temat: Re: jak przewiercić sufit
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR pyta:

    > jak przewiercić sufit

    granatnikiem

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2024-02-10 01:35:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 10.02.2024 o 01:01, PiteR pisze:
    > Jakie są triki, żeby przewiercic sufit

    A potrzebne triki? Są wiertła, którymi przewiercisz na raz, cóż więcej
    potrzeba?

    Robert

  • 4. Data: 2024-02-10 02:55:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 10 lutego 2024 o 01:01:35 UTC+1 PiteR napisał(a):
> [...]
    > jak niemieckie wypełnione trocinami.
    >
    > Chodzi o przepchanie jednej skrętki fi 8 mm
    >
    > Wiercę z góry, wiercę z dołu i teraz jak przeciagnąć kabel?

    Odpowiednio długie wiertło kupić.

  • 5. Data: 2024-02-10 08:31:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 10.02.2024 o 02:55, Kris pisze:

    > Odpowiednio długie wiertło kupić.

    Może chce wiercić jeden otwór na 3 piętrze w podłodze a drugi na 1
    piętrze w suficie, coby ominąć sąsiada z drugiego? :)

    Ale i na to jest sposób 6 szt 18 calowych:
    https://www.grainger.com/product/EAZYPOWER-Drill-Bit
    -Extension-4-in-6-42W476

    Robert

  • 6. Data: 2024-02-10 08:47:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uq6gck$lii$4$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > A potrzebne triki? Są wiertła, którymi przewiercisz na raz, cóż
    > więcej potrzeba?

    Pewnie wiesz że to nie musi być w osi i pewnie nie jest.
    Kąt pokoju na piętrze może wypaść 5cm na suficie poniżej.

    Na razie mam pomysła metodą odrywkową. W suficie w rogu a w podłodze
    wyrwać deskę :)

  • 7. Data: 2024-02-10 08:52:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:slrnusdgb6.7eoh.jaros@falcon.lasek.waw.pl>
    user Jarosław Sokołowski pisze tak:

    > Pan PiteR pyta:

    > granatnikiem

    w Anglii za granatnik idzie się do więzienia
    a nie dostaje odprawę :)

    kurwa co za mafia

  • 8. Data: 2024-02-10 10:07:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Może chce wiercić jeden otwór na 3 piętrze w podłodze a drugi na
    > 1 piętrze w suficie, coby ominąć sąsiada z drugiego? :)

    Autorowi wątku chodziło o skrętkę. Do ominania sąsiadów jest WiFi.

    > Ale i na to jest sposób 6 szt 18 calowych:
    > https://www.grainger.com/product/EAZYPOWER-Drill-Bit
    -Extension-4-in-6-42W476

    Tam jest strop drewniany. Ja drewniany strop i drewniane ściany wierciłem
    po prostu długim stalowym prętem, na końcu rozklepanym na płasko, żeby
    końcówka była szersza od samego pręta. Zaostrzona na szlifierce na kształt
    włóczni czy innej piki. Jednorazówka o przyzerowym koszcie uzyskania,
    ale wierci jak się patrzy.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2024-02-10 14:41:24
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    W zbrojenie nie trafić, już nie mówiąc o instalacjach w podłodze i w suficie.

    -----

  • 10. Data: 2024-02-10 14:47:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > jak niemieckie wypełnione trocinami.
    >
    > Chodzi o przepchanie jednej skrętki fi 8 mm
    >
    > Wiercę z góry, wiercę z dołu i teraz jak przeciagnąć kabel?

    Jak tam masz trociny to i tak guzik zobaczysz, pozostaje pręt np
    szprycha rowerowa lub coś podobnego, pchać z góry i celować w otwór na
    dole, albo odwrotnie ale sie będzie sypać.
    Potem odizolować kawałek skrętki i druty przykleić taśmą do pręta
    owijając razem z osłoną skrętki aby nie zaczepiała i ostrożnie przeciągnąć.

    --
    Janusz