    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak przewiercić sufit
    Date: Sat, 10 Feb 2024 10:07:59 +0100

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Może chce wiercić jeden otwór na 3 piętrze w podłodze a drugi na
    > 1 piętrze w suficie, coby ominąć sąsiada z drugiego? :)

    Autorowi wątku chodziło o skrętkę. Do ominania sąsiadów jest WiFi.

    > Ale i na to jest sposób 6 szt 18 calowych:
    > https://www.grainger.com/product/EAZYPOWER-Drill-Bit
    -Extension-4-in-6-42W476

    Tam jest strop drewniany. Ja drewniany strop i drewniane ściany wierciłem
    po prostu długim stalowym prętem, na końcu rozklepanym na płasko, żeby
    końcówka była szersza od samego pręta. Zaostrzona na szlifierce na kształt
    włóczni czy innej piki. Jednorazówka o przyzerowym koszcie uzyskania,
    ale wierci jak się patrzy.

    --
    Jarek