  • 21. Data: 2011-01-07 16:14:13
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
    news:7OGVo.1658$NG3.884@newsfe22.ams2...

    > dobre rady dawać po fakcie, to każdy gupi potrafi :]

    Moja rada na dziś. Czekać z zakupem domów. Nie zadłużać się na dłużej, niż
    kilka lat. Nie kupować solarów jeżeli mają się zwrócić dłużej, niż po 5
    latach. Nie kupować pompy ciepła, jeżeli jej wyższa do alternatywy cena
    zwróci się na różnicy kosztów dłużej niż 5 lat. Podpisz intercyzę. Ocieplić
    dom, ale koszt ocieplenia ma się zwrócić w mniejszych rachunkach za energię
    nie dłużej niż przez 10 lat. Nie licz na ZUS i państwo. Miej zapas wody
    pitnej i jedzenia na minimum tydzień. Bądź przygotowany na przetrwanie
    tygodnia bez ogrzewania i prądu.

    Wystarczy?
    :)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 22. Data: 2011-01-07 16:22:09
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2011 17:14:13 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Miej zapas wody
    > pitnej i jedzenia na minimum tydzień. Bądź przygotowany na przetrwanie
    > tygodnia bez ogrzewania i prądu.

    Kupowac zlote krugerandy. To bezpieczniejsza inwestycja niz nieruchomosci.
    Sa podstawy przypuszczac, ze liberalny rzad PO przed niczym sie nie cofnie

    --
    Premier Donald tusk ostrzega Polaków
    http://www.youtube.com/watch?v=JrnhFZilEeg

  • 23. Data: 2011-01-07 16:22:42
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-01-07 17:14, Jan Werbinski pisze:
> [...]
    > państwo. Miej zapas wody pitnej i jedzenia na minimum tydzień. Bądź
    > przygotowany na przetrwanie tygodnia bez ogrzewania i prądu.

    dobry żart tynfa...znaczy tak
    a tak na poważnie, to się zgadzam z tym powyżej, no może niekoniecznie z
    tą wodą. Powiedz, Ty jakiś Jańcio Wodnik jesteś cy co?

    --
    zimo wypierdalaj, bo chcemy budować boiska!

  • 24. Data: 2011-01-07 16:44:18
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Jan Werbinski wrote:
    > są jeszcze banki bezpłatne.

    Banki?
    Z pewnością nie.
    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-01-07 17:02:48
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Kupowac zlote krugerandy. To bezpieczniejsza inwestycja niz nieruchomosci.
    > Sa podstawy przypuszczac, ze liberalny rzad PO przed niczym sie nie cofnie

    Może one podrożeją, a może nie. Złoto już sporo podrożało i ja osobiście go
    nie lubię w tej cenie.

  • 26. Data: 2011-01-07 17:06:38
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > dobry żart tynfa...znaczy tak
    > a tak na poważnie, to się zgadzam z tym powyżej, no może niekoniecznie z
    > tą wodą. Powiedz, Ty jakiś Jańcio Wodnik jesteś cy co?

    Woda pitna u mnie. Parę zgrzewek gazowanej, co ją i tak kupuję w Makro (3 zł
    za 6x1,5l). 80 litrów w bojlerze CW. Wino w balonach (nie woda, ale też da
    się wypić).
    W czym widzisz problem? Widzisz tu jakiś koszt poza 6 zł za dodatkowe dwie
    zgrzewki, które i tak się zwraca dzięki robieniu większych zakupów rzadziej,
    co daje oszczędność czasu i paliwa.

  • 27. Data: 2011-01-07 17:07:13
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Banki?
    > Z pewnością nie.

    mBank chyba jest darmowy jeśli nie brać płatnych usług

  • 28. Data: 2011-01-07 17:36:00
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2011 18:07:13 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > mBank chyba jest darmowy jeśli nie brać płatnych usług

    "Autobus jest darmowy, jeśli do niego nie wsiadać".

    --
    Yakhub

  • 29. Data: 2011-01-07 17:40:26
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    W Jan Werbinski napisal:
    > Może one podrożeją, a może nie. Złoto już sporo podrożało i ja osobiście go
    > nie lubię w tej cenie.

    Polubisz. W zeszłym roku natknąłem się na oszacowanie, że po ruchac emisyjnych
    FED z roku 2008 i 2009 deprecjacja dolara wyniesie ok. 70%, znaczy się: spadnie
    do 1/3 wartości.

    Wzrost cen złota w USD za ostatie lata wynosił (r/r):
    2005 17,9%
    2006 23,1%
    2007 30,3%
    2008 5%
    2009 12%
    2010 30%

    I tak sobie rosnie od 11 lat, a działania Bernanke i FED-u walnie się do tego
    przyczyniają.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 30. Data: 2011-01-07 18:09:22
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Jan Werbinski wrote:
    > Złoto już sporo podrożało i ja osobiście
    > go nie lubię w tej cenie.

    A nieosobiście uwielbiasz?
    Jak?

    --