  • 121. Data: 2011-01-17 20:45:34
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:4d347ef1$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...
    > Masz nieruchomość, to możesz ustanowić na niej hipotekę.
    > Musisz ją oczywiście mieć. Nigdy bym na to nie wpadł, że przyjdzie Ci do
    > głowy zabezpieczanie kredytu czymś, co nie jest Twoją własnością. :)

    I znowu bzdury. co z tego że mogę ustanowic hipoteke na nieruchomosci skoro
    żaden bank nie zechce wpisac sie na drugim miejscu.

    > Na razie to rok lub dwa. Kredyty ludzie biorą na 30 lat.

    I w ostatnich latach nienajgorzej wyszli na walutowych

    Kris

  • 122. Data: 2011-01-18 03:54:58
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > skoro żaden bank nie zechce wpisac sie na drugim miejscu.

    > I w ostatnich latach nienajgorzej wyszli na walutowych

    I pewnie nienajgorzej wyjdą ci co biorą teraz. Problem w tym, że niskie
    stopy i wysoki kurs złotówki sprawia złudzenie większej zdolności
    kredytowej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 123. Data: 2011-01-19 09:14:57
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ależ przecież wielu tak zrobiło czy pomnożyło miliardowe majątki.
    Oczywiście mieli swoich ludzi w minfinie i wiedzeili o zmianach kursu w tej samej
    chwili, co Balcerek ( lub chwilę wcześniej ;))
    Proceder trwa do dzisiaj, tylko centrum decyzyjne się nieco przeniosło.

    Dodatkowo nie rozumiesz niestety jednej ważnej rzeczy:
    Długoterminowo należy przyjąć, że nieruchomość nie traci (i z ostrożności nie
    zyskuje) wraz z inflacją.
    A lokata pieniężna traci.

    -----

    | Zaciągnij maksymalny możliwy kredyt we franku na 1-2%, włóż na lokatę w PLN 5-6% i
    żyj z odsetek.

  • 124. Data: 2011-01-19 09:16:23
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ciekawe jaki będzie wtedy Wibor.

    -----

    | Kiedy stopy procentowe w Szwajcarii ruszą do góry, a przecież muszą ruszyć, to rata
    się znacząco zwiększy.