  • 1. Data: 2013-12-15 18:11:06
    Temat: Oświetlenie LED dla paneli 600x600
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Czy ktoś już może stosował?
    Wychodzi mi, że są sprawniejsze od świetlówkowych, ale też znacznie
    droższe (najtańsze św:133, LED:339).
    Oczywiście w sklepie LED-ów zobaczyć się nie da, więc jak mam wybrać co
    chcę?

    Ciekaw jestem Waszych opinii.

    Tak przy okazji niejako. Dla montażu precyzyjnego wystarczające jest
    500lx, naprawdę wystarczające, czy norma jest słaba?

    Irek.N.

  • 2. Data: 2013-12-15 18:51:34
    Temat: Re: Oświetlenie LED dla paneli 600x600
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    >Tak przy okazji niejako. Dla montażu precyzyjnego wystarczające jest 500lx,
    >naprawdę wystarczające, czy norma jest słaba?

    prawdopodobnie jest to wystarczające i zapewne ciezko to uzyskać.

    b.

  • 3. Data: 2013-12-15 19:10:54
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > prawdopodobnie jest to wystarczające i zapewne ciezko to uzyskać.

    6 paneli* w pomieszczeniu 5x5m o wysokości 3m daje ładny i równy rozkład
    z natężeniem 660, blisko ścian 600 a w narożnikach 540.
    Nie jest źle, tylko czy pomiarówka zgadza się z tym co odczuwa człowiek?

    Miłego.
    Irek.N.
    * 47W LED, lampa 5450lm