  • 1. Data: 2023-03-18 18:03:00
    Temat: Pierwszy taki tytuł jaki widzialem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://www.money.pl/gospodarka/polska-bedzie-jak-wl
    ochy-z-domami-za-1-euro-nadchodzi-wielka-zmiana-na-r
    ynku-6877460012981024a.html
    Dla tych co twierdzą że na nieruchomościach jeszcze nikt nie stracił to coś artykule
    jest niekorzystne. Nie zgadzam się z twierdzeniem autora że dopiero za 10-20 lat
    demografia bedzie miała duży wpływ na sytuację w nieruchomościach. Niestety średnia
    długość życia w Polsce to 76 lat a nie 85 albo 95 jak by wynikało z artykułu. Zgadzam
    się że najpierw dotknie sytuacja wiosek. Już dotyka. Budynki mieszkalne w złym
    stanie ale nie do rozbiórki z niewielką działka według Googla można kupić od 30
    tysięcy złotych.

  • 2. Data: 2023-03-18 19:13:27
    Temat: Re: Pierwszy taki tytuł jaki widzialem
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Budynki mieszkalne w złym stanie ale nie do rozbiórki z niewielką działka według
    Googla można kupić od 30 tysięcy złotych.

    Bez budynku 60tys :D...w pasie przygranicznym z Białorusią, 200km od
    cywilizacji :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-03-18 19:41:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 18 marca 2023 o 19:13:53 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    Googla można kupić od 30 tysięcy złotych.
    > Bez budynku 60tys :D...w pasie przygranicznym z Białorusią, 200km od
> [...]
    Google wie gdzie żyję i mi z województwa łódzkiego oferty pokazuje. Były i po ponad
    milion na nieruchomość ale ja o tym że to był pierwszy artykul związany z
    nieruchomościami w którym wskazali na demografię jako czynnik decydujący o cenach
    nieruchomości. Dzisiaj w Polsce umarło ok 1400 osób a 25 lat temu rodziło się ok 1000
    dzieci dziennie. I to są jedne z najlepszych związanych z demografia dane. Z roku na
    rok przez najbliższe 15 lat bedzie lepiej dla tych co będą chcieli kupić czy wynająć
    mieszkanie.

  • 4. Data: 2023-03-18 20:39:56
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    Googla można kupić od 30 tysięcy złotych.

    > Google wie gdzie żyję i mi z województwa łódzkiego oferty pokazuje.

    Jakby mi chciał ktoś dać 500tysi żebym kupił działkę od niego, koło
    Łodzi, żeby zamieszkać (nie na handel), to bym go kurwa zabił :D

    > w Polsce umarło ok 1400 osób a 25 lat temu rodziło się ok 1000 dzieci dziennie.

    Sprawdź ile tych mieszkań, to domy < 50lat, które trzymały rodziny 4-5
    osobowe idą pod koparkę. Ciągle do ciebie nie dociera, że jeśli obecnie
    na jednym mieszkaniu mieszka rodzina 2+1 to brakuje jednego mieszkania.
    I ciągle jest migracja z wsi do miast i obrzeży a stare rudery idą pod
    spychacz i nikt tam mieszkać nie chce.

    Jeśli ten + 1 w końcu będzie miał mieszkanie, to to, po rodzicach za 40
    lat sprzeda i mamy stan ZEROWY, przy ubytku TRZECH ludzi. Dlaczego
    trzech? Bo rodziców jest dwóch a dziecko nie ma potomstwa. Jeśli jednak
    będzie miało jedno, to mieszkanie "dziadkach" dostanie...o ile nie
    będzie chciało gdzieś kupić nowego a stare sprzedane jako część środków.

    Jeśli będzie miało 2 dzieci to przyrost demograficzny jest ZEROWY i
    brakuje jednego mieszkania.

    Tyle kurwa czasu mielisz temat ale jesteś DEBILEM w demografii i w tym
    jak ludzie myślą. W/w to tylko jedna z opcji.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-03-18 22:24:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 18 marca 2023 o 20:40:58 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    >
    > Tyle kurwa czasu mielisz temat ale jesteś DEBILEM w demografii i w tym
    > jak ludzie myślą. W/w to tylko jedna z opcji.
    Wiek domów nie ma znaczenia. Znaczenie ma ich stan techniczny. Mało to w Polsce domów
    co mają po kilkaset lat? Trochę jest. Były remontowane, znajdują się w centrach miast
    i mieszkania w nich są bardzo drogie. To że się mylisz już widać a będzie widać
    jeszcze bardziej za kilka lat. Nie bierzesz po uwagę migracji. Tylko w latach
    osiemdziesiątych wyjechało na stałe z Polski 1300000 ( milion trzysta tysięcy)
    Polaków. Podobna ilość ludzi wyjechała na stałe po 1990 roku. Ogólnie po wojnie
    wyjechało z Polski na stałe ponad 3 miliony ludzi. Tak duży ubytek ludzi z zakresu
    30-55 lat spowodował że inaczej się rozkłada to co starasz się nieudolnie policzyć.