  • 1. Data: 2015-03-15 19:42:38
    Temat: Pokój przedszkolaków - potrzebne inspiracje
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Niedługo czeka mnie urządzanie pokoju dla dwóch chłopaków-przedszkolaków.
    Podrzućcie jakieś inspiracje meblowo-wnętrzarskie.
    Zależy mi na meblach z duuużą ilością półek i szafek w nowoczesnej
    stylistyce - tak by i w czasach gimnazjalnych nie były zbyt "dziecięce".

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2015-03-15 21:08:32
    Temat: Re: Pokój przedszkolaków - potrzebne inspiracje
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-15 o 19:42, Radek D pisze:
    > Niedługo czeka mnie urządzanie pokoju dla dwóch chłopaków-przedszkolaków.
    > Podrzućcie jakieś inspiracje meblowo-wnętrzarskie.

    Ja przepraszam, ale ponieważ akurat jestem w dywanowym temacie, to nie
    mogę się powstrzymać przed poleceniem, co rzucić na podłogę. W
    zależności od zainteresowań chłopaków dałabym to:
    http://sklep24.dywanywitek.pl/4612,dywan-polski-funk
    y-hop-limonka.html
    albo:
    http://sklep24.dywanywitek.pl/5434,dywan-polski-funk
    y-pir-turkus.html
    ;)

    > Zależy mi na meblach z duuużą ilością półek i szafek w nowoczesnej
    > stylistyce - tak by i w czasach gimnazjalnych nie były zbyt "dziecięce".

    Możesz wziąć pod uwagę różne rozwiązania z Ikei, np. takie regały, do
    których dopasowuje się różne pojemniki. Bardzo to wygodne do chowania
    drobiazgów, a przede wszystkim bezpieczne, chłopaki paluchów sobie nie
    poobijają:
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/categories/departm
    ents/childrens_ikea/18706-2/

    Ewa

  • 3. Data: 2015-03-15 21:28:42
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > Ja przepraszam, ale ponieważ akurat jestem w dywanowym temacie, to nie
    > mogę się powstrzymać przed poleceniem, co rzucić na podłogę. W
    > zależności od zainteresowań chłopaków dałabym to:
    Podłoga jest ze starych desek i chciałbym pokryć je w całości jakąś
    wykładziną. Problem w tym, że musi mieć ona 5m szerokości - co dość
    mocno ogranicza wybór.
    Może jakiś pomysły co zamiast wykładziny dywanowej (pokój ma 25m2 więc
    coś w miarę taniego - co bym nie musiał brać kredytu).

    > http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/categories/departm
    ents/childrens_ikea/18706-2/

    Rozważam wykorzystanie mebli z IKEI - Stuva - ale to takie awaryjne
    rozwiązanie. Na plus - dostępność przez kilka lat więc mógłbym kupić je
    na raty, na minus - nie ma w serii półek, stylistyka mało ciekawa.

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2015-03-15 21:39:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

> [...]
    > nie mogę się powstrzymać przed poleceniem, co rzucić na podłogę.
    > W zależności od zainteresowań chłopaków dałabym to:

    Ale chyba żaden z nich nie został demokratycznie wybrany do salonu?

    Jarek

    --
    Demokracja polega na tym, synku, że jeżeli większość zadecydowała,
    że należy zjeść twojego Pikusia, to Pikuś będzie zjedzony.

  • 5. Data: 2015-03-15 21:43:50
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > Zależy mi na meblach z duuużą ilością półek i szafek w nowoczesnej
    > stylistyce - tak by i w czasach gimnazjalnych nie były zbyt "dziecięce".

    http://www.meble.vox.pl/artykul-meble--ktore-rosna-z
    -wiekiem-922.html

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2015-03-16 01:52:52
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Sun, 15 Mar 2015 21:28:42 +0100, Radek D napisał(a):

> [...]
    > Może jakiś pomysły co zamiast wykładziny dywanowej (pokój ma 25m2 więc
    > coś w miarę taniego - co bym nie musiał brać kredytu).

    A może w takim razie np. wykładzina w płytkach? Łatwiej dopasować
    szerokość. Można samemu sobie zaprojektować wzór, zróżnicować kolorystykę.
    Poza tym jest to moim zdaniem dość praktyczne rozwiązanie w pokoju
    dziecięcym. W miarę użytkowania można sobie wymieniać poszczególne płytki
    (np. gdy maluch coś wyleje, zabrudzi farbami/kredkami, czy jedzeniem :))

    Sporo tego w necie, ceny i oferty dość zróżnicowane, więc jest w czym
    wybierać.
    Np.
    http://www.sklepwykladziny.pl/wykladziny-do-biura/wy
    kladziny-w-plytkach-step_p_495.html
    http://www.wykladzinydywanowe.com.pl/category/4/wykl
    adziny-w-plytkach

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 7. Data: 2015-03-16 20:58:14
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    y-hop-limonka.html
    y-pir-turkus.html
    > Ale chyba żaden z nich nie został demokratycznie wybrany do salonu?

    Z moich obserwacji wynika, że chłopcy z piratów wyrastają dość szybko,
    ale z piłki już niekoniecznie, więc może to nie taka zła inwestycja?

    Ewa

  • 8. Data: 2015-03-16 21:56:18
    Temat: Odp: Pokój przedszkolaków - potrzebne inspiracje
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zależy mi na meblach z duuużą ilością półek i szafek w nowoczesnej
    > stylistyce - tak by i w czasach gimnazjalnych nie były zbyt "dziecięce".

    Inspiracji Ci co prawda nie podrzuce, ale jesli moge cos podpowiedziec, to
    nie kupuj mebli, ktore maja glebokosc ponizej 34 cm (polki w szafkach). 34
    to chyba standardowa glebokosc mebli dla dzieciakow.
    Ja kupilam "speedo" z BRW dla 2,5 latka (28 cm glebokosci), przez 2 lata
    byly ok, ale teraz musze wymienic, bo ciuchy wkladane dluzszym bokiem juz
    sie nie mieszcza.

    Pozdrawiam
    @

    ---
    Avast.

  • 9. Data: 2015-03-16 21:57:58
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-03-15 19:42, obywatel Radek D uprzejmie donosi:

    http://fotoforum.gazeta.pl/71,1,35.html

  • 10. Data: 2015-03-16 21:58:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Z moich obserwacji wynika, że chłopcy z piratów wyrastają dość szybko,
    > ale z piłki już niekoniecznie, więc może to nie taka zła inwestycja?

    Różnie z tym bywa. U moich znajomych w domu co roku odbywa się "Impreza
    piracka". Chyba nawet data w kalendarzu jest ustalona, typu któraś
    sobota karnawału -- żeby można było tam trafić nawet bez zaproszenia.
    Kiedyś to oni organizowali dla swoich synów, później synowie całkiem
    przejęli inicjatywę. A dawno już mieszkają osobno. Nikt na imprezę nie
    będzie wpuszczony, jeśli nie będzie miał "akcentu pirackiego" (opaska
    na oku, kapelusz z trupią czaszką, noga oberżnęta w kolanie, płyta CD
    z wypalonym MS Office lub ostatnimi nagraniami Madonny itp). Ci synowie,
    to już są po trzydziestce. Nie dość tego, pokolenie rodziców też zostało
    wciągnięte, wraz z krewnymi-i-znajomymi-królika.

    Jarek

    --
    Do wściekłego chlupotu przypływów, odpływów,
    Ostatniej zimy, głuchszy od mózgów dziecięcych,